جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تشکیل شد

به گزارش افکارخبر، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش با حضور اعضا و به دبیرکلی حسین فدایی اظهار داشت: یکی از مسائلی که در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت موضوع داعش و حمایت کشورهای اروپایی از این جریان تروریستی بود که به لبنان و پاریس گسترش یافته است.

فروزنده ادامه داد: با توجه به کشتار داعش در سوریه، عراق و حمله عربستان به یمن و در عین حال حمله تروریستی داعش به پاریس ما شاهد برخورد دوگانه رسانه‌های استکباری هستیم و دیدیم تا زمانی که دامن خودشان را نگرفته بود کماکان از داعش حمایت می‌کردند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه مردم اروپا باید بدانند که داعش دست‌پخت مسئولان سیاسی خودشان است که آنها داعش را بلای جان مسلمانان کرده بودند یادآور شد: امروز آتش داعش دامن اروپا را گرفته است و حالا که آنها نیز متوجه شده‌اند داعش جرثومه فساد است باید جلوی آن را بگیرند.

وی در ادامه به بخش دیگری از مباحثجلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران اشاره کرد و گفت: ما از دولت می‌خواهیم به جای فرافکنی و تخریب بر اساس وعده‌های خود به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی کند چرا که رئیس‌جمهور گفته بود که صد روزه مشکلات را حل می‌کند اما ما در حال حاضر با رکود، بیکاری، افزایش قیمت و تعطیلی واحدهای تولیدی مواجهیم.

فروزنده با بیان اینکه دولت باید پاسخگو باشد و به مردم گزارش کار بدهد تصریح کرد: دولت به عنوان مجری انتخابات نباید به صورت زودهنگام وارد مباحثانتخابات شود و اگر دخالتی کند و یا نظری در این باره بدهد، این مسئله شبهه‌ناک است چرا که رأی مردم حق‌الناس محسوب می‌شود و دولت نباید زمینه تنش با قوه قضائیه و شورای نگهبان را فراهم کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به بخش سوم مباحث جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش خاطرنشان کرد: ما از همه اصولگرایان میخواهیم به دنبال وحدت باشند چرا که انتخابات مجلس حساس است و نیروهای ارزشی، ولایتمدار و پاک باید توسط مردم انتخاب شوند تا همچنان بالندگی انقلاب اسلامی در جهان و منطقه حفظ شود.