ذوق زدگی وزارت بهداشت از تحقیق تفحص مجلس از وزارت تعاون و نفی آن برای خود + سند

گروه سیاسی،اخیرا دعوای دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر سر تجمیع بیمه ها منجر به یارکشی آنها در مجلس شده است و هر وزارتخانه سعی می کند تا از طریق مجلس و همراه کردن نمایندگان علیه اون یکی اقدام کند.

به گزارش افکارخبر،در روز چهارشنبه ۲۷ آبان در خبرها اعلام شد که طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، در مان و آموزش پزشکی و نظام سلامت در مجلس کلید خورد که بلافاصله مسئولین وزارت بهداشت واکنش نشان داده و حتی پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه مصاحبه آرشیوی و چند ماه پیش محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس مبنی بر «پایان تحقیق و تفحص ها در مجلس نهم» را باز نشر داده و ساعت ها در صفحه اول این سایت دیده می شد.

پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه سپس با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نفی و نقد این تحقیق و تفحص مصاحبه و با آب و تاب منشر کرد.

اما وقتی تحقیق و تفحص از وزارت رفاه و صندوقهای بیمه ای به هیئت رئیسه مجلس تقدیم و از سوی محمدرضا پور ابراهیمی نماینده کرمان رسانه ای شد، پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فراموش کردن اظهارات محمد حسین فرهنگی مبنی بر «پایان تحقیق و تفحص ها در مجلس نهم»، این خبر را در صفحه اول خود منتشر کرده است.

در هر حال دعوای دو وزارتخانه بر سر تجمیع بیمه ها باعث شده تا این ۲ وزارتخانه به فکر تامین منافع خود باشند و آنچه به نفعشان است را توجه کنند نه آنچه حقیقت دارد و به نفع مردم است.

وزارت بهداشت، در مان و آموزش پزشکی بدنبال این است تا هفت درصد از سهم بیمه درمان بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را در قالب موضوع تجمیع بیمه بدست آورد اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با آن شدیدا مخالفت می کند.