احتمال تبدیل فراکسیون رهروان به جبهه در سال آینده / تشکیل حزب یا جمعیت شوخی بوده

گروه سیاسی،صفر نعیمی رز نماینده آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به خبر تشکیل جمعیت رهروان ولایت به دبیرکلی کاظم جلالی گفت: فراکسیون رهروان ولایت مجلس سر جای خود است و نه به حزب تبدیل شده و نه جمعیت.

وی افزود: هر کسی خبری در این زمینه اعلام کرده، از سر نا آگاهی بوده و اطلاعاتی در این زمینه نداشته است و اینگونه اخبار سرابی بیش نیست.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: فراکسیون سخنگو دارد و من سخنگوی این فراکسیون هستند که اخبار رسمی از سوی اینجانب باید اعلام شود که تاکید می کنم این خبر صحت ندارد.

نعیمی رز در عین حال گفت: البته احتمال تبدیل فراکسیون رهروان ولایت به «جبهه» و جود دارد که این تبدل بعد از انتخابات مجلس دهم و در سال آینده صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ما در فراکسیون برنامه های مهمی داریم که در حال بررسی آنها هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه های اصلی ما موضوع برجام و چگونگی اجرای آن، مسایل هسته ای و همچنین بررسی مسایل منطقه ای سوریه، یمن و عراق و برخورد با گروههای تروریستی داعش و تکفیریهاست.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که در اسفند امسال برگزار می شود، گفت: هر فردی در این برهه مسایل اصلی مملکت را کنار گذاشته و مسایل فرعی را در اولویت قرار دهد، حرکاتش مشروع نیست.

نعیمی رز تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس جلسات فراکسیونی خود را ادامه می دهد و در این جلسات به مسایل اصلی می پردازد نه به مسایل فرعی.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس روز چهارشنبه چهارم آذر ضمن اعلام خبر تشکیل جمعیت رهروان ولایت، اعضای هیأت مؤسس آنرا نیز رسانه ای کرد.

وی گفت که از سوی اعضا نام جمعیت رهروان ولایت برای آن انتخاب و کاظم جلالی نماینده شاهرود نیز به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

به گفته عبدی اعضای هیات موسس جمعیت رهروان 30 نفر هستند که اسامی 26 نفر آنها بدین شرح است:

غلام‌رضا نوری قزلجه، علا‌الدین بروجردی، محمدعلی پورمختار، سید رضا اکرمی، منصور حقیقت‌پور، ایرج عبدی، بهروز نعمتی، حمیدرضا کاتوزیان، محمد سقایی، سید احمدرضا دستغیب، جواد هروی، عوض حیدرپور، اللهیار ملکشاهی، کاظم جلالی، محمد باقری بنابی، محمدرضا محسنی ثانی، عباسعلی منصوری آرانی، حسین سبحانی‌نیا، علی مروی، سیدشریف حسینی، هادی قوامی، حسین انتظامی، لاله افتخاری، فاطمه رهبر.