نشست ستاد اربعین با حضور شهردار تهران در کربلا

به گزارش افکارخبر، جلسه هماهنگی ستاد اربعین ۹۴ شهرداری تهران، پیش از ظهر امروز و با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در محل کمپ این ستاد در کربلای معلی برگزار شد.

در این نشست، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رییس ستاد اربعین، گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در این ستاد طی ۲۳ روز اخیر در حوزه خدمات رسانی به زایران اربعین ارائه کرد.

مدیران سایر کمیته های ستاد نیز، گزارش اقدامات انجام شده در حوزه های زیباسازی، نظافت سطح شهر، ایمنی و خدمات آتش نشانی، پشتیبانی و برنامه های فرهنگی تبلیغی ارایه کردند.

قالیباف: شکر نعمت مکتب امام حسین (ع) در گروی خدمتگزاری خالصانه به زایران اربعین است

در ادامه این نشست، محمدباقر قالیباف شهردار تهران با بیان اینکه کربلا نه تنها الهام بخش شیعیان، که الهام بخش کسانی است که با اسلام آشنایی ندارند، اظهار داشت: اگر در مسیر مکتب عاشورا درست حرکت کنیم، همه ما می توانیم یک صالح مصلح و یک منتظر واقعی باشیم.

وی ادامه داد: از دستگاه عزاداری سالار شهیدان، عزت، کرامت، تربیت و بزرگی می بارد که شکر این نعمت در گروی خدمت خالصانه به زایران اباعبدالله (ع) است.

شهردار تهران با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از امکانات برای خدمت به زایران تاکید کرد: تدبیری اندیشیده شود که امکانات مستقر در کمپ ستاد در کربلا، به تهران برنگردد و سال آینده نیز با هزینه کمتر در نقل و انتقال، از آنها استفاده شود و البته در فرصتهای زیارتی دیگر، از قبیل اردوهای فرهنگی نیز از آنها استفاده شود.