اصلاح‌طلبان هویت خود را از دست داده‌اند
به گزارش افکارخبر، حمیدرضا فولادگر عضو جامعه اسلامی مهندسین حمایت اصلاح‌طلبان از ناطق و لاریجانی را یک عمل تاکتیکی و سیاسی از سوی این جریان دانست و اظهار داشت: این حرکت اصلاح‌طلبان یک اقدام سیاسی موقت است و ریشه‌ای نیست و در واقع آنها دراین حمایت رویکرد تاکتیکی دارند.

فولادگر با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با هدف اختلاف‌افکنی بین جریان اصولگرا اقدام به حمایت از ناطق و لاریجانی کرده‌اند، افزود: این در حالی است که آقای ناطق به صراحت گرفته که به انتخابات نمی‌آیم و آقای لاریجانی نیز در لیست اصلاح‌طلبان قرار نخواهد گرفت.

این فعال سیاسی تاکید کرد: اگر شرایط برای اصلاح‌طلبان فراهم باشد چنانچه کاندیدای حداکثری آنها یک رای هم بیشتر داشته باشد، اصلاح‌طلبان قطعاً از لاریجانی حمایت نخواهند کرد.

وی با اشاره به عدول گفتمانی این جریان خاطرنشان کرد: این رویکردهای تاکتیکی جریان اصلاح‌طلب نشان می‌دهد اگرچه ماهیت اصلاح‌طلبی تغییری نکرده اما تاکتیک‌های آنها به تناسب زمان عوض شده است.

فولادگر تصریح کرد: حلقه اصلی اصلاح‌طلبان یعنی اعضای مشارکت و مجلس ششمی‌ها در حالی سال 92 از روحانی حمایت کردند که پیش از این او را یک لیبرال راست می‌دانستند و شاید در انتخابات امسال هم این اتفاق بیفتد و از یک فرد نزدیک به جناح راست حمایت کنند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین در پایان یادآور شد: این مسئله نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان به جای تکیه‌ بر اصلاح‌طلبی سنتی، ناچاراً با حمایت از دولت روحانی به سمت عمل‌گرایی رفته‌اند.