لاریجانی و ناطق نوری اصولگرا هستند/ اصلاح طلبان می خواهند از اصولگرایان یارگیری کنند/ گوشت و پوست و خون لاریجانی و ناطق در اصولگرایی رشد کرده است

گروه سیاسی،حجت الاسلام تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان و قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با افکارخبر در خصوص اخرین وضعیت همگرایی اصولگرایان برای انتخابات آینده گفت:الحمدالله وضعیت همگرایی اصولگرایان بسیار خوب پیش می رود. مشکلات کوچکی نیز وجود دارد اما امیدواریم به لیست مشترکی در انتخابات برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان سعی می کنند از نیروهای اصولگرا یارگیری کنند و سخن از قراردادن آقایان لاریجانی و ناطق در لیست خود می کنند نظر شما چیست بیان داشت: اصلاح طلبان خودشان می دانند آقای لاریجانی به معنای سیاسی اصلاح طلب نیست ، آقای لاریجانی اصولگراست و در حوزه اصولگرایی تعریف می شود. .

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان تاکید کرد: اصلاح طلبان خودشان خوب می دانند و آقای لاریجانی نیز خود می دانند که اصلاح طلب نیست.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: آقای لاریجانی گوشت و پوست و خون اش با جریان اصولگرایی رشد کرده است. آنها اعلام کرده اند که از اصولگرایی یارگیری کنند و همچنین هدفی دارند.

وی افزود: اصلاح طلبان آنها مورد آقای ناطق نوری نیز همین حرف را می زنند ولی آیا واقعا آقای ناطق در صف اصلاح طلبان قرار می گیرد؟ هرگز اینطور نیست و آقای ناطق نوری نیز در صف آنها نیست و خودش هم اعلام کرده است.آقای ناطق نیز خمیره وجودیشان اصولگرا است.

تقوی در پاسخ به این سوال که انتخابات اینده را چگونه میبینید و ایا اصولگرایان در استانها نیز به وحدت خواهند رسید گفت:  در استانها الحمدالله وضعیت همگرایی و ائتلاف و وحدت اصولگرایان به خوبی است. در تهران مقداری بگو مگوها بیشر است با پیشرفت زمان حل می شود.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان همچنین در پاسخ به این سوال که ساز و کار لیست واحد اصولگرایان چه زمانی اعلام می شود اظهار داشت: در حال تهیه ساز و کار لیست مشترک هستیم در آینده نزدیک اعلام می شود.