سیدحسن احتمال کاندیداتوری را رد نکرد

به گزارش افکارخبر، مرتضی بانک دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه در جمع برخی فعالان رسانه‌ای و مدیران سایت‌های خبری اظهارداشت: حزب اعتدال و توسعه نماینده دولت نیست، اما حزبی است که در تحقق اهداف این دولت امکانات کامل خود را بکار می‌برد.
 

وی در ادامه افزود: من از طرف دولت صحبت نمی‌کنم ولی آن‌چه که خیلی صریح و شفاف اعلام شده این است که دولت در انتخابات نمی‌خواهد یک طرف باشد؛ بنابراین نباید نقش حزبی برای فعالیت‌های دولت قائل باشیم.

بانک همچنین درباره دعوت از سیدحسن خمینی برای انتخابات خبرگان نیز گفت: اعتدال و توسعه در این برهه از حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی برای مجلس خبرگان رهبری دعوت کرده تا در مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شود، که خوشبختانه وی هم رد نکرده است لذا امیدوارم که حضور جدی در خبرگان داشته باشد.

دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه درباره در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و چگونگی آرایش‌های سیاسی افزود: مطمئنا آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 در انتخابات سال 94 نیز خود را نشان خواهد داد و در این‌صورت شاهد مجلسی خواهیم بود که با همراهی و همگرایی بیشتر با دولت می‌توانند برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشور را تنظیم و اجرا نمایند.