آمریکا برای رویارویی با ایران خلع سلاح شده
به گزارش افکارخبر، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست صمیمی با اساتید، دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: همان‌طور که بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب شنیدیم، مسئله روز ما مسئله نفوذ است.

وی بیان داشت: برخی‌ها بیان می‌کنند که نفوذی‌ها از اول انقلاب هم مطرح بوده‌اند که در پاسخ به آنها باید گفت، نفوذ دشمن امروز از تاکتیک به استراتژی تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا به دنبال جا انداختن این گزاره است که معیشت بهتر و رفاه مردم ایران در گرو رابطه خوب و سازش با آمریکاست و این توجیه سازش با آمریکا مهم‌ترین معبر نفوذ است.

* براندازی نظام نقطه مشترک تمام استراتژی‌های آمریکا

سردار نقدی خاطرنشان کرد: دشمن امروز استراتژی نفوذ را در پیش گرفته چون در تمام جنگ‌های علیه ایران اعم از پیاده‌ کردن استراتژی‌های ترور و کودتا در ابتدای انقلاب، استراتژی نظامی در جنگ تحمیلی و استراتژی‌های تهاجم فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای طی سالیان متمادی شکست خورده است.

وی براندازی نظام را نقطه مشترک تمام این استراتژی‌ها دانست و افزود: اوج تلاش‌های آنان در استراتژی‌های جنگ سیاسی و رسانه‌ای در فتنه 88 بود که زخم‌خوردگان انقلاب، غارتگران و صاحبان ثروت‌های بادآورده که می‌خواستند در رأس دولت بمانند را به میدان آوردند، اما مردم با خلق حماسه 9 دی تمام تلاش‌های 10 ساله آنها را بر فنا داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: پس از آن فتنه‌گران به غربی‌ها پیام دادند که باید مانع از حضور و در صحنه بودن مردم شوند و تنها راهکار این موضوع نیز محاصره اقتصادی و تشدید تحریم‌هاست و آمریکا نیز به تعبیر خود تحریم‌های فلج‌کننده را بر ما اعمال کرد، اما مردم باز هم ایستادند.

* آمریکا برای رویارویی با ایران خلع سلاح شده

نقدی افزود: در فروردین امسال بود که رئیس جمهور آمریکا پشت تریبون‌ها علنا اعلام کرد که تحریم‌ها نتوانست برنامه‌های ایران را متوقف کند و دلیل روی آوردن آنها به مذاکره با ایران تمام شدن تمامی ظرفیت‌های آمریکا برای مقابله با ایران بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا این بار راه مکر و فریب برای نفوذ را در پیش گرفته است، تصریح کرد: اغلب انقلاب‌ها در مرحله مقابله رودرو خوب عمل می‌کنند، اما در مرحله مذاکره به علت عدم بصیرت همه چیز را می‌بازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا برای رویارویی با ایران خلع سلاح شده و امروز تنها به نفوذ روی آورده است و می‌خواهد جبهه دوست و دشمن را مخدوش کند و کل پیام آنها حاوی این است که راه پایان یافتن مشکلات و رفاه ایرانیان در ارتباط و سازش با آمریکاست.

* غرامت 46 میلیارد دلاری بابت کشته شدن نظامیان آمریکایی در لبنان از ایران / ریشه تروریست‌ها در عربستان است

نقدی پناه دادن به منافقان، حمایت از گروهک‌های تروریستی و سلطنت‌طلب‌ها، حمایت از رسانه‌های معاند نظام، تلاش برای جاسوسی از طریق هوا و زمین، تهدید نظامی، بیان مکرر گزینه‌های روی میز، عدم تعهد به آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران و... را از جمله موارد کارنامه سیاه آمریکا در رابطه با ایران برشمرد و گفت: این بلاهت است اگر دوستی آمریکا را کسی باور کند.

وی درخواست غرامت 46 میلیارد دلاری بابت کشته شدن نظامیان آمریکایی در لبنان از ایران بعد از تصویب برجام را از دیگر موارد نقض دوستی آمریکا با ایران عنوان کرد و بیان داشت: وقتی به بهانه مبارزه با تروریست اعلام می‌کنند ساکنان کشورهایی که با آمریکا لغو روادید دارند در صورت سفر به ایران تا 5 سال باید برای سفر به آمریکا ویزا تهیه کنند، این چه شکل دوستی است، ریشه تروریست‌ها در عربستان است، چرا آنها را تحریم نمی‌کنند.