اصولگرایان با ائتلاف حداکثری به پیروزی خواهند رسید

به گزارش افکارخبر، سید مرتضی نبوی افزود: دشواری وحدت مجدد برای ائتلاف کنندگان 92 فرصتی برای اصولگرایان است که با یک ائتلاف حداکثری و حضور چهره های کم حاشیه، نو، موثر و مقبول در افکار عمومی به پیروزی برسند.

وی افزود: با تجربه انتخابات سال 92، برای اصولگرایان راهی جز وحدت باقی نمانده است. در عین حال ما واقعیت ها را هم نمی توانیم از نظر دور کنیم. فکر می کنم ائتلاف به صورت 100 درصد اگر ممکن نشد، باید سعی کرد ائتلاف «تا حد ممکن حداکثری» را شکل دهند.

وی تصریح کرد: اگر اصولگرایان وحدت کنند هم شرایط این انتخابات سخت است، چه برسد به اینکه بخواهند متفرق باشند. بخصوص در شهرهای بزرگ یک فهرست داشته باشند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه به وحدت و پیروزی اصولگرایان خوشبین هستم، یادآور شد: سالها است از نزدیک در فعالیت های انتخاباتی حضور ندارم اما اگر اصولگرایان بخواهند موفق باشند؛ باید در لیست شان نوآوری باشد و چهره های قبل تکرار نگردد.

اگرچه چهره های گذشته عناصری مفید و دارای تجربه هستند و گردن ما حق دارند؛ اما لیست باید حاوی چهره های جدید با تحصیلات متناسب و با شرایطی باشند که نسل جدید هم بتوانند آنها را بپذیرند. این نامزدها باید در حد خودشان تجربه داشته باشند و مفید باشند و در عین حال فهرست نوآورانه باشد.

وی در پاسخ به سوال نما درباره ارزیابیش از اخبار برخی رسانه ها درباره شکاف میان اصولگرایان گفت: کار رقیب همین است. طبیعی است از این کار دست بر ندارد زیرا بعضی مواقع رقیب شاهد اثرگذاری تبلیغاتش در این خصوص بوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: از اخبار و آثار و قرائنی که هست به نظر می رسد وضع رقیبانمان خوب نیست و شرایط امروز مشابه 92 نخواهد بود.

سال 92 توافق بر روی یک نفر بود؛ اما در مجلس کار آنها سخت تر است و از این رو برای آنها تشکیل یک ائتلاف حداکثری سهل نیست.