به گزارش افکارخبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ روز گذشته ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دستور به برخورد و مسدود کردن دفتر بسیج دانشجویی برای جلوگیری از برگزاری تریبون آزاد با موضوع «شهریه دانشجویان در جیب مافیای قدرت و ثروت» داد.

مسئله ای که با واکنش دانشجویان روبرو شد و فضای دانشگاه را برای ساعاتی ملتهب ساخت. مسئولین انتظامات دانشگاه که از ریاست این واحد آموزشی دستور داشتند شروع به برخود فیزیکی با دانشجویان کردند و تعدادی از آنها را محبوس ساختند.

با وجود حضور دانشجویان و چند خبرنگار در دانشگاه و مخابره اتفاقات در حال وقوع در این مرکز آموزشی، روابط عمومی دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای عجیب و خنده آور و در فراری رو به جلو،  مسدود کردن و محبوس کردن دانشجویان بسیجی در دانشگاه را کذب خواند و آن را دروغ دانشجویان بسیجی نام نهاد!

با این حال با بررسی فیلم‌های موجود از اتفاقات دانشگاه مشاهده می‌کنیم به غیر از نیروی های حراست و حفاظت دانشگاه، نیروی انتظامی نیز در این مکان حاضر شده است و مسئولین دانشگاه دانشجویان را به دادگاهی کردن و ارسال پرونده به وزارت اطلاعات و غیره تهدید کرده‌اند.