سلام به پاسپورتی که روز به روز اعتبار آن بیشتر شده است!

به گزارش افکارخبر، هادی قاسمی شب گذشته در جشن مردمی «بیرجندی ها سلام» که با حضور بیش از 1500 نفر از اقشار مختلف مردم بیرجند که بیشتر آنها دانشجویان بودند، در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند به بیان سخنانی در خصوص اتفاقات اخیر کشور پرداخت. 

 

 

وی در ابتدای شروع سخنان خود گفت: به دو دلیل دعوت دوستان برگزار کننده را پذیرفتم؛ اول اینکه شنیدم در این استان دکتر سلام مخاطبان زیادی دارد و دوم اینکه تعدادی از هموطنان این استان در مراسم جشن دوسالگی دکتر سلام رنج سفر کرده و در تالار وزارت کشور حضور پیدا کردند؛ بنابراین تشکر از مردم خوب و قدرشناس این استان حداقل کاری است که رسم ادب حکم می‌کرد انجام شود و در این مراسم شرکت کنیم.

 

تهیه کننده مجموعه دکتر سلام سخنان خود را با کنایه به سلام هایی که در دانشگاه شریف داده شده بود، آغاز کرد، سلام به سانتریفیوژهای تعطیل شده سلام به سبد کالا، سلام به کرسنت، سلام به پاسپورتی که هر روز اعتبارش بیشتر شده است، سلام به 1700 تن سیب زمینی که دفن شد و 15 هزار کارخانه تعطیل شده که کسی نپرسید دردتان چیست؟ سلام به آقازاده های ساندویچ خور خیابان ولی عصر، سلام به هفت تیر کش خیابان یاسر تهران.

 

قاسمی ادامه داد: از همه کسانی که هر روز در مسیر عزت آفرینی به اعتبار ایرانی تلاش می‌کنند و اعتبار را به پاسپورت ایرانی برگرداندند، تشکر می‌کنم!

 

وی با بیان اینکه گفتند که اخیرا عزت و اعتبار به پاسپورت ما زیاد شده و این اعتبار در حال بالا رفتن از سر و کول مردم است، گفت: مطلع شدیم قانونی را در آمریکا تصویب کردند که اتباع 34 کشور که قبلا بدون ویزا به آمریکا رفت و آمد می کردند، اخیرا به برکت ما و این اعتباری که به پاسپورت ایرانی داده شده اگر یک بار به ایران سفر کنند، باید دوباره برای ورود به آمریکا ویزا بگیرند و بدون ویزا نمی توانند بروند به آمریکا. ظاهرا اعتباربخشی به پاسپورت جهانی شده و مردم این کشورها در خیابان‌ها جمع شدند و می گویند مچکریم! ما هم تشکر می کنیم!

 

تهیه کننده مجموعه دکتر سلام با بیان اینکه اینکه مجموعه دکتر سلام با تغییراتی جدید بزودی منتشر خواهد شد، گفت: این تغییرات شامل تغییر در آهنگ زمینه و اضافه شدن سایر بخش ها به مرور خواهد بود.

 

قاسمی گفت: در سری جدید دکتر سلام و در آینده بخش هایی جذاب مربوط به افرادی که اخیرا توسط دستگاه قضایی به زندان رفتند را مشاهده خواهید کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد برگزاری برنامه های بیشتر طنز با ظرفیت های بومی در سراسر کشور باشیم.

 

تهیه کننده مجموعه دکتر سلام در ابتدای برنامه تابلوی طنزی را به برگزار کنندگان این برنامه اهدا کرد.