تذکر نماینده مجلس در واکنش به اظهارات کوچک‌زاده
به گزارش افکارخبر، مؤید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان با استناد به ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت آقا مجلس جای سخن حکیمانه است و مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات‌شان گفته‌اند از دولت‌ها حمایت می‌کنیم مگر جایی که جای نقد و ارشاد باشد.

وی با اشاره به تذکر خود در نشست روز گذشته مجلس اظهار داشت: دیروز درباره مناطق آزاد صحبت کردم و تاکید کردم برخی پول کشور را پمپاژ کرده و مالیات را حذف می‌کنند.

«مردم حوزه انتخابیه من از اینکه از غافله توسعه عقب مانده‌اند ناراحت بودند و من مباحث مربوط به آنها بیان می‌کردم. در همین میان یکی از نمایندگان یعنی آقای پیرموذن از من خواستند استعفا دهم و من فقط خواستم جواب ایشان را بدهم و قصد توهین به کسی را نداشتم».

حسینی‌صدر با اشاره به تذکر امروز مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران اظهار داشت: امروز نماینده‌آی که از اظهارات دیروز من ناراحت شده بود انتقاداتی را مطرح کرد؛ به نظر می‌رسد بزرگترین کفر و گناه این است که انسان خود را متعهدتر، ولایتمدارتر و علاقمندتر از دیگران به کشور بداند.

نماینده خوی و چایپاره در همین زمینه اظهار داشت: همه با یکدیگر برابرند و تنها برابری در پیشگاه خدا مشخص می‌شود و آنجاست که معلوم می‌شود چه کسی نماینده محرومان است.

وی ادامه داد: هر کسی برای منافع مردم اقدامی انجام داده و پیرو خط مقام معظم رهبری بوده به وظیفه خود عمل کرده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره همچنین تاکید کرد که اگر نمایندگان از موضوعی ناراحت هستند افراد دیگر را به بی‌تعهدی متهم نکند زیرا این اقدام گناه کبیره است.