ارسال دسته جمعی محتوای ضد انقلابی به اساتید!+عکس

به گزارش افکارخبر، این اعتراض به این دلیل از سوی دانشجویان صورت گرفته است که در 2 سال گذشته فرد به نامه دکتر "ح" چندین ایمیل با مضامین ضد انقلابی به طور دسته جمعی برای تمامی اساتید دانشگاه علم و صنعت ارسال کرده است.

 

جالب اینجا است که به گفته اساتید دانشگاه علم و صنعت هر استادی نمیتواند ایمیل های با تعداد بالا با ایمیل دانشگاه ارسال کند و انجام چند باره اینکار توسط این استاد نشان میدهد وی مجوزهای ویژه ای برای ارسال این ایمیل ها دارد.

در سال 93 "ح" توسط مسئولین دانشگاه به علت ایمیل های هتاکانه از دانشگاه اخراج می شود و حتی فرجی دانا وزیر علوم وقت در جلسه استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی رسما اعلام میکند که وی اخراج شده است اما در کمال تعجب همچنان وی در دانشگاه حضور دارد و کلاس های درس وی کاملا دایر است. تا اینکه در ایام پایانی ماه صفر و زمانی که دانشگاهیان سوگوار عزاداری های 28 صفر بودند مجددا اساتید دانشگاه ایمیلی از وی شامل توهین‌های بی سابقه به اسلام دریافت می کنند و خشم گسترده ای در دانشگاهیان علم و صنعت ایجاد می شود که منجر به تجمع امروز -سه شنبه- می‌شود.

گفتنی است این استاد  پس از مشاهده ی تجمع دانشجویان ،اعلام کرده است که ایمیل وی حک شده و از ایمیل اخیر اطلاعی نداشته است. اما با این حال سوال اینجاست که چرا استادی که، وزیر علوم هنگام استیضاحش، حکم اخراج وی را به مجلس تقدیم می کند، با تعلل از جانب دانشگاه هنوز کلاس درس خود را برگزار کرده و در مقابل دانشجویان به شبهه پراکنی نسبت به نظام و انقلاب می پردازد.

این تجمع ادامه دارد.