همه فهمیدند روزنامه اجاره‌ای نفهمید/ رپرتاژ آگهی برای ابتکار!

به گزارش افکارخبر ، روزنامه آفتاب یزد روز سه‌شنبه با درج عکس بزرگ از رئیس‌ این سازمان و اختصاص نیمی از صفحه اول برای وی مدعی شد منتقدان کینه شتری دارند!

این رویکرد به ماجرای محیط‌زیست در حالی است که آلودگی هوای تهران در روز‌های اخیر به وضعیت قرمز رسیده و 7 برابر استاندارد اعلام شده بود اما هیچ خبری از تصمیم‌گیری و تدبیراندیشی  مسئولین ذی‌ربط و از جمله سازمان محیط‌زیست نبود. در همان روزی که آفتاب‌یزد رپرتاژ آگهی کینه شتری را تیتر خود کرده بود، روزنامه شهروند وابسته به هلال‌احمر در تیتر اول خود نوشت: «خطر تنفس برای پایتخت‌نشین‌ها - آی آدم‌ها! تهران دارد می‌میرد. مقدار آلودگی‌های هوا در تهران معادل سقوط سالانه 20 هواپیماست». روزنامه آفرینش وابسته به دانشگاه‌آزاد نیز خاطر نشان کرد «طبق اطلاعات سامانه کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت وارد وضعیت قرمز شد». روزنامه وطن امروز نیز این تیتر را انتخاب کرد: «وضعیت قرمز بی‌خیالی! امید مردم فقط به آسمان و باران است».

گفتنی است رئیس سازمان محیط زیست در تداوم رفتارهای غیرمسئولانه، چند ماه پیش در مصاحبه‌ای غیرقانونی با شبکه دولتی انگلیس گفته بود «توافق هسته‌ای اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در مقابل سایر گروه‌های سیاسی می‌دهد»(!)

این نکته نیز شایان ذکر است که «م-و» سردبیر روزنامه آفتاب یزد پس از فریب کروبی و نقش‌آفرینی در فتنه 88 به آمریکا گریخت و به عنوان همکار دون‌پایه صدای آمریکا مشغول فعالیت است.