آخرین آمار داوطلبان مجلس خبرگان رهبری

علی اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز شنبه (28 آذرماه)‌ در فرمانداری تهران و ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور آغاز شده و تا پایان روز جمعه (4 دی ماه) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمامی کسانی که قصد ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران، پردیس، ری و اسلامشهر را دارند باید جهت ثبت‌نام به فرمانداری تهران و یا ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور مراجعه کنند.

ناصربخت خاطر نشان کرد: ساعت کار ستادهای انتخاباتی از ساعت 8 صبح الی 16 بعدازظهر است و روند ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز چهارشنبه به صورت همزمان انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران همچنین در خصوص شرایط ثبت‌نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی فرمانداری تهران درج شده است ولی 10 قطعه عکس، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، مدرک فوق‌لیسانس و یا معادل آن و همچنین کسانی که مستلزم ارائه استعفای خود هستند باید مدارک را هنگام ثبت‌نام همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: از داوطلبان می‌خواهیم روند ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی و یا ساعت‌های پایانی موکول نکنند و ثبت‌نام خود را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

ناصربخت همچنین در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: طی دو روز گذشته 16 نفر با مراجعه به فرمانداری و ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.