علوی: چیزی به نام شورای رهبری نداریم

حجت الاسلام سید محمود علوی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم این انتخابات را با رهنمودهای حکیمانه رهبری و مدیریت دولت خدمتگذار، یک انتخابات پرشور و با شکوه و عامل ثبت و استقرار و مشروعیت نظام باشد.

وی حراست و صیانت از نظام ، قانون اساسی و ولایت فقیه را یک رسالت دانست و گفت: مردم این رسالت را به خوبی ایفا کرده اند.

علوی گفت: براساس تکلیفی که احساس کردم آمادگی خود را در انتخابات مجلس خبرگان اعلام و در انتخابات ثبت نام کردم.

وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت برگزاری سالم انتخابات گفت: هماهنگی لازم بین دستگاه ها انجام شده که نوید بخش برگزاری انتخابات سالم است.

وی همچنین با تاکید برگزاری انتخاباتی توام با آرامش گفت: باید رقابت را با برادری و ارزشهای اخلاقی و احترام به هم آمیخته کنیم که نتیجه آن یک انتخابات پر شور خواهد بود.

علوی هرعاملی که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و ناامید کند حرکتی مغایر با رهنمودهای رهبری دانست و گفت: تمام عناصر فعال در انتخابات تلاشمان را باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام خواهیم داد.

وی در مورد امنیت انتخابات گفت: با هم افزایی با نهادهای امنیتی بسیج ، ارتش، قوه قضاییه، سپاه و نیروی انتظامی سعی خواهیم کرد امنیت  انتخابات را تامین کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: در فضای کشور رقابت انتخاباتی با نشاط و توام با آرامش است و امیدواریم تمام دستگاههای امنیتی بتوانیم این فضای امنیتی را نهادینه کنیم.

وی با اشاره به شورای رهبری گفت: چیزی به نام شورای رهبری نداریم و کسی نمی تواند تا این قانون اساسی هست به شورای رهبری فکر کند. کسی هم اگر اشاره ای به این موضوع داشته بحث تاریخی را مطرح کرده که این موضوع در خبرگان اول مطرح و بعد هم کاملا منتفی شد.