این گونه رفتار ها به خصوص در نقاط عطف تاریخی در حیات سیاسی اجتماعی ملت دیده می شود به خصوص آنگاه که در سال ۸۴ ملت ایران بر خلاف پیش بینی شبه روشنفکر های ایرانی به گزینه ای انقلابی برای به دست گرفتن ریاست جمهوری رای دادند فقان و شیون از این طیف جدا از ملت بلند شد که ای وای دیگر ایران از دست رفت ولی مثل همیشه در پیشگاه این ملت دوباره سر خم نمو دند و از گذشته خود ابراز پشیمانی کرند.

اخیرا در پی شروع ثبت نام مجلس خبرگان برخی از چهره های سیاسی ثبت نام نمودند در این میان نوه رهبر کبیر انقلاب نیز برای کاندیداتوری در این مجلس ثبت نام نموده است در این میان یکی از چهره های وابسته به دستگاه های جاسوسی غربی که مدتی در ایران نیز زندانی بوده و اینک در انگلستان به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی مشغول است به این مناسبت و به دلیل استقبال عده ای از اهالی رسانه و نخبگان از این اعلام حضور با انتشار عکسی از این روحانی در ستاد انتخابات کشور  درصفحه شخصی خود نوشته :”این تصاویر، هولناک‌اند زیرا عمق گندابی را که در آن غوطه می‌خوریم نشان می دهد. هیچ ملتی در هیچ کجای تاریخ و جغرافیا، از چنین گندابی به دموکراسی نرسیده و نخواهد رسید. بهتر است کانال را عوض کنید و به دیدن تصویر آیت‌الله و میراث خوارانش در ماه ادامه دهید! حسن خمینی، نهایت آن چیزی است که ما ملت فاقد حافظه تاریخی، ما ملت بدون پرسش، ما ملت بدون نقد، ما ملت بدون حداقل اصول اخلاقی و انسانی، لیاقتش را داریم!

شب خوش!”

images (1)

شادی صدر وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست، فعال حقوق زنان و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. او همکار متواری نشریات زنجیره‌ای و گروهک کانون مدافعان حقوق بشر بود که بعد از خروج از کشور فعالیت‌های ضد ملی و دینی خود را شدت بخشید.

لازم به یاد آوریست که وی حامی تز چند شوهری زنان در ایران بوده و در سال های گذشته مقالات متعددی در این خصوص در نشریات زنجیره ای نگاشته است.