آنها که این اصل را نپذیرند نباید جای در حکومت داشته باشند

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی با بیان اینکه ملت در مقابل راهبرد آمریکا برای تضعیف ولایت فقیه ایستاده است، اظهار داشت: بررسی اسناد جنگ نرم استکبار حاکی از طراحی و برنامه‌ریزی جدی علیه مدل رهبری در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است.

وی افزود: تأثیرگذاری فوق‌العاده این مدل که ناشی از اسلام ناب است، به گونه‌ای است که دشمن را به واکنش وادار ساخته و تلاش می‌کند به هر نحو که شده آن را تضعیف کند.

جزایری گفت: آنچه مایه تأسف است، همراهی عده‌ای در داخل با سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های دشمن است؛ که با ارئه نگاه‌های سخیف و تحث تأثیر القائات بیرونی و یا روشنفکرزدگی غربی، این اصل مترقی قانون اساسی را با ابهام مواجه می‌کنند.

رئیس قرارگاه جنگ نرم تأکید کرد:‌ شیرازه و استخوان‌بندی نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا جدایی‌ناپذیر از اصل ولایت مطلقه فقیه است و کسانی که این مهم را برنمی‌تابند نباید جایی در حکومت و حاکمیت داشته باشند، مردم هوشیار و انقلابی ایران اجازه گستاخی به این افراد را نمی‌دهند و در وقت مقتضی با آن‌ها برخورد خواهند کرد.