آلیا: در لیست اصولگرایان نباشم کاندیدا نمی‌شوم

فاطمه آلیا نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

 

وی در جمع خبرنگاران گفت: ترکیب مجلس آینده آن‌طور که فضای حاکم بر کشور و ارتباطاتی که با مردم داریم، نشان می‌دهد که اکثریت جامعه با اصولگرایان است.

 

آلیا افزود: در بیشتر شهرستان‌ها در حوزه‌های انتخابیه، ائتلاف اصولگرایان جواب داده است. درباره تهران هم تا حدود زیادی اخبار حاکی از آن است که جریان اصولگرایی به جمع‌بندی خوبی رسیده و همه به این نتیجه رسیده‌اند که زیر نظر شورای فقها، آیت‌الله یزدی، آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله مصباح‌یزدی کار کنند.

وی ادامه داد: هیات داوری تشکیل شده و ترکیب مشخص است؛ از این مرحله به بعد جریان اصولگرا به دنبال تعیین مصادیق و تهیه لیست است.

 

نماینده ادوار مجلس گفت: انتخابات باید پرشور و با حضور حداکثری برگزار شود که قدم اول آن، همین ثبت‌نام است. وظیفه ما این بوده و هیچ انتظاری در این مرحله نیست.

 

وی تصریح کرد: موکلین‌‌مان از ما خواسته‌اند که ثبت‌نام کنیم، در مرحله بعد لیست‌ها مشخص خواهد شد، ما به عنوان ائتلاف اصولگرایان قرارمان این است چنانچه در لیست قرار نگیریم، به صورت مستقل و منفرد در انتخابات شرکت نکنیم؛ بلکه انصراف دهیم و از لیست واحد حمایت کنیم تا لیست ائتلاف اصولگرایان رأی بیاورد و اگر قرار شد ما هم در لیست قرار بگیریم، آغاز تلاش است تا ببینیم آیا مردم همچنان به ما اعتماد دارند یا نه که این مرحله، مهمترین مرحله است؛ چون مردم ترکیب مجلس آینده را تعیین می‌کنند.

 

به گزارش مهر، همچنین اشرف بروجردی عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب نیز با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شد.