حزب قالیباف با سید حسن خمینی دیدار می‌کند
حسین قربانزاده با اشاره به دیدارهای جمعیت پیشرفت و عدالت با برخی از شخصیت‌ها اظهار داشت: ما در جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی صبح دوشنبه با احمد توکلی و چهارشنبه نیز با سید حسن خمینی دیدار داریم.

 

گفتنی است دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت روز گذشته (شنبه) با حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، اعضای دفتر سیاسی و شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی حضور داشتند.

حسین فدایی، دبیرکل جمعیت ایثارگران و عضو شورای ائتلاف اصولگرایان در این دیدار اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی، وحدت و اتحاد اصولگرایان ، ضروریست و همه اصولگرایان باید متحد و یکصدا باشند و تلاش کنند با فهرست واحدی وارد صحنه شوند.

وی همچنین در سخنان خود به تبیین مفهوم اصولگرایی واقعی و همچنین آسیب شناسی فعالیت های سیاسی اصولگرایان پرداخت و در خصوص روند شکل گیری ائتلاف اصولگرایان توضیحاتی را ارائه کرد.

فدایی ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت های جمعیت پیشرفت و عدالت و با آرزوی موفقیت، افزود: امثال قالیباف در انقلاب کم نظیر هستند چرا که از دوران دفاع مقدس برای انقلاب و مردم فداکاری کرده اند و هم اکنون فداکاری ایشان به اسلام و مردم ادامه دارد.

حسین قربانزاده، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت نیز در ابتدای این نشست به سابقه شکل گیری جمعیت پیشرفت و عدالت اشاره کرد و ضمن تاکید بر دغدغه های اصولگرایانه جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: متاسفانه برخی بصیرت را به تعبد صرف تقلیل دادند و صرفا کسانی را بصیر می دانند که فکر و عقل خود را تعطیل کنند و پیروی کورکورانه داشته باشند.