جامعه اسلامی کارگران کشور در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ایام تاریخی 9 دی اعلام کرد: فتنه عظیم و همه‌جانبه سال 88 یکی از خطرناکترین و مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی در طول این مدت بود که با بصیرت مثال زدنی مردم همیشه در صحنه در نهم دی ماه خنثی شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: با گذشت نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کشور و ملت همواره آزمون‌های بزرگی را پشت سر نهاده‌اند و به حمدالله با رهبری و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری همواره سر افراز و پیروز از آنها بیرون آمده‌اند.

جامعه اسلامی کارگران کشور فتنه عظیم و همه‌جانبه سال 88 را یکی از خطرناکترین و مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی در طول این مدت دانست و اعلام کرد: این فتنه با بصیرت مثال زدنی مردم همیشه در صحنه در نهم دی ماه خنثی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در مورد حماسه 9 دی صحبت کردن و نوشتن به همان اندازه شیرین است که صحبت از حماسه‌هایی چون یوم الله 13 آبان و 22 بهمن و … و به همان اندازه ثقیل و سنگین و با عظمت و پرشکوه است چنانکه صحبت در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از 3 دهه گذشته. یقینا در این مورد هم مانند سایر موارد می‌توان دست پر توان الهی را که چونان ریسمانی محکم باعث اتحاد و وحدت گردیده حاضر و ناظر دید، که واعتصموا به حبل الله جمیعا و لاتفرقوا.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی کارگران کشور نیز همدوش با سایر اقشار ملت شریف و بصیر ایران اسلامی با گرامیداشت این روز بزرگ از همه آحاد ملت به خصوص قشر زحمتکش و همیشه در صحنه کارگر برای شرکت در مراسمات و گردهمایی های این روز دعوت به عمل می آورد.

جامعه اسلامی کارگران کشور در پایان بیانیه خود اعلام کرد: باشد که موجب سرافکندگی و دلسردی دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب گردیده، از شکل گیری و وقوع فتنه ها و دشمنی‌های دیگر جلوگیری نموده و روحیه‌ای مضاعف برای مدافعان حریم ولایت پدید آید.