هنوز امضای برجام خشک نشده به اموال ایران دستبرد می‌زنند

غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان طی سخنانی در همایش سراسری ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران در حال برگزاری است، گفت: بعد از ماه ها همدلی و همزبانی میان نمایندگان تشکل های بزرگ اصولگرا و کمک گرفتن از 3 فقیه بزرگوار، شورای مرکزی ائتلاف شکل گرفت.

حدادعادل تاکید کرد: اصولگرایان باید در انتخابات دهم، نگاهی به 18 سال گذشته انداخته و فراز و فرودهای این دوره و عوامل شکست و پیروزی را بررسی کنند.

وی اب بیان اینکه شرایط انتخابات امسال از همیشه حساس تر است، گفت: دوام و قوت نظام جمهوری اسلامی شرایط را حساس تر کرده و هر روز باید بصیرت بیشتری داشته باشیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به سالروز حماسه ملت ایران در 9 دی 88، این روز را روز لبریز شدن کاسه صبز ملتی دانست که نزدیک به 6 ماه شاهد فتنه انگیزی فتنه گران بود.

حدادعادل تصریح کرد: برخی تصور می کردند صبر و سکوت ملت نشانه رضایت مردم از رذالت آنهاست اما 9 دی، «نه» بزرگ ملت ما به فتنه بود و نشان داد که راه خود را در انقلاب اسلامی گم نکرده و فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خورد.

وی با تاکید بر هوشیاری درباره توطئه های معاندین گفت: پیش از این شبکه های ماهواره ای برای عدم شرکت در انتخابات تبلیغ می‌کردند اما این روزها شبکه‌ای مانند من و تو، برنامه منظم درباره انتخابات دارد.

حدادعادل به حوادث منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر امورخارجه آمریکا از کشته شدن فرمانده یک گروهک تروریستی ابراز تاسف می کند و همین دولت، مدعی مبارزه با تروریسم است و جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم می‌کند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مقام معظم برجام را یک آزمایش می‌دانند، افزود: آمریکایی‌ها هنوز امضای پای برجام خشک نشده و هیچ عملی در برداشتن تحریم‌ها نداشته‌اند، به اموال ایران دستبرد می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاص را شرط اول اصولگرایی عنوان کرد و اظهخار داشت: ما باید برای رضای خدا وارد انتخابات شده باشیم و بدانیم که تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است.

حدادعادل افزود: در شرایط حساس کنونی، شرط اول آن است که در ائتلاف اصولگرایان، تعصب حزبی و گروهی را پشت در گذاشته و به عنوان اصولگرا در ائتلاف وارد شویم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: اگر کسی این وحدت را بشکند، باید هزینه آنرا در این دنیا و آخرت بپردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر برای خدا آمده ایم و ثبت نام کردیم، آماده باشیم برای خدا هم کنار برویم.

حدادعادل با بیان اینکه عده ای در صدد تخریب اصولگرایی و اصولگرایان و ایجاد تفرقه در میان آنها هستند، گفت: آنها از فضای مجازی برای انتشار اخبار دروغ استفاده می‌کنند و ما باید مراقب باشیم که فریب این اخبار را نخوریم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان افزود: به طور متوسط هر 6 ساعت یک خبر علیه وحدت اصولگرایان منتشر می شود و احساس می شود عده‌ای می‌خواهند انتخابات مجلس خبرگان را دوقطبی کنن.

وی تصریح کرد: ما برای خدمت به کشور، کمک به دولت را ضروری دانسته و تضعیف دولت را به فرموده امام(ره) و رهبری به مصلحت نمی دانیم.

حدادعادل گفت: مساله اصلی کشور، موضوع اقتصادی است و نقد منصفانه در این زمینه تخریب دولت محسوب نمی‌شود.