بازتاب خارجی بیانات رهبری درباره اعدام شیخ نمر

 رسانه های خارجی سخنان رهبر معظم انقلاب را در خصوص محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعه عربستانی، بازتاب دادند.

 

شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد: رهبر ایران اعدام شیخ نمر را اشتباه سیاسی عربستان برشمرد که آثار آن به نظام این کشور باز خواهد گشت.

 

پایگاه خبری العهد نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب، به نقل از ایشان نوشت: انتقام الهی بر حاکمان سعودی به علت جنایت اعدام شیخ نمر جاری خواهد شد.

 

شبکه خبری المنار نیز در خبری فوری به نقل از رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: جنایت اعدام شیخ نمر، اشتباهی سیاسی از سوی دولت عربستان بود. 

 

پایگاه صدای لبنان نیز با بازتاب سخنان رهبر انقلاب به نقل از ایشان نوشت: جهان باید مسئولیت خود را در قبال جنایت اعدام شیخ نمر بپذیرد.

 

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، در واکنش به اعدام شیخ نمر، روحانی بلند پایه شیعه عربستان سعودی، اعلام کرد:" دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت."

 

  شبکه ال بی سی لبنان نیز اعلام کرد: رهبر ایران از سکوت افرادی که ادعای آزادی و دموکراسی دارند، اما از عربستانی که خون منتقدانش را می ریزد، حمایت می کنند، انتقاد کرد.

 

خبرگزاری فرانسه نیز در خبری فوری به نقل از رهبر انقلاب اعلام کرد: عربستان پس از اعدام شیخ نمر، با انتقام الهی مواجه خواهد شد.

 

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز در خبری فوری اعلام کرد: رهبر ایران معتقد است عربستان بخاطر اعدام شیخ نمر، با انتقام الهی مواجه خواهد شد. پایگاه خبری لبنان 24 نیز به بازتاب بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخت.

 

در حال تکمیل...