وقتی نماینده مجلس جعل امضا می کند/عکس

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: هفته گذشته درصحن علنی رفتار مشمئزکننده ای را ازطرف یک نماینده در مجلس شاهد بودیم. بعداز تذکر نماینده تهران در باره تعلل دولت دربرخورد با آلودگی هوا که به شکل نمادین ماسک به صورت داشت، درحالی که درکلام وی هیچ اشاره ای به پیرموذن نشده بود، وی ازپشت تریبون، تعبیر ناشایستی را درباره رسایی بکار برد.

این رفتار سبب شد تاضمن اینکه رئیس جلسه (ابوترابی) به وی تذکر دهد، نماینده تهران نیز اعتراض کند. رسایی گفت: من دراعتراض به رها شدن مشکل مردم و همنوایی با مردم، ماسک به صورت زده ام اما امضای همکارم را که جعل نکرده ام تا مورد شماتت عده ای قرار بگیرم. رسایی علیرغم اینکه هیچ اشاره ای به پیرموذن نکرده بود، اما وی اصرار داشت به این اظهارات پاسخ بدهد واز آنجا که این خواسته غیرقانونی بود باممانعت رئیس جلسه مواجه شد. به دنبال این تصمیم رئیس جلسه، پیرموذن بافریاد، توهین هایی را نسبت به نماینده تهران بکار برد.

متاسفانه رفتارهای زننده این نماینده در مجلس و ادبیات نامناسبش از تریبون عمومی بارها مورد اعتراض و رنجش همکارانش قرار گرفته از جمله یک بار در غیاب چند دقیقه ای نماینده خرم آباد، پیرموذن نامه ای خطاب به هیات رئیسه نوشت و با جعل یک امضا به نام آقامحمدی به هیات رئیسه اعلام کرد تا وقت نطق او را به پیرموذن بدهند! و هیات رئیسه هم بنابر اعتماد همین کار را کرد.

نماینده خرم آباد وقتی وارد مجلس شد، متوجه شد که هیات رئیسه وقت نطقش را در اختیار پیرموذن قرار داده است و پیرموذن به جای او درحال نطق است! این رفتار اعتراض شدید او وسپس شکایت از این نماینده را به دنبال داشت...

طی روزهای گذشته سایت های دولتی و اصلاح طلب با پرداختن به اظهارات پیرموذن، تلاش کرده اند تا وی را محق جلوه دهند. متاسفانه پیرموذن علیرغم اظهار پشیمانی ازرفتارهای زننده اش بانماینده تهران، مجددا دربرخی سایت ها و روزنامه ها با انتشار یادداشتی، ضمن ایراد اتهام دروغگویی به دیگران، به روند غیراخلاقی خود ادامه داد.

این رفتار سبب شد تا علی رغم میل باطنی، به درخواست کانال اطلاع رسانی، نماینده محترم خرم آباد، دستخط پیرموذن و امضای جعل شده توسط وی را دراختیار این کانال قرار دهد تا باانتشار آن، ضمن پاسخگویی مستند به این رفتارهای زننده، از این پس شاهد رفتارهایی که درشأن افراد عادی جامعه نیست تاچه رسد به نمایندگان ملت، نباشیم.

لازم به یادآوری نیست که مردم شریف اردبیل، همواره به ادب، اخلاق وامانتداری شهره بوده وهستند.