قنبرزاده: بیرانوند خواهش کرد به پرسپولیس برود

منصور قنبرزاده در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا بیراوند اظهار داشت: منطق فوتبال می‌گوید که نظر اصلی را سرمربی تیم بدهد. اگر علیرضا منصوریان با جدایی این بازیکن موافقت کند، او را در اختیار کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه قرار می‌دهیم تا این پروسه صورت بگیرد.

وی افزود: وقتی تمایل بیرانوند را برای رفتن به پرسپولیس می‌بینم، تمایل ندارم که این بازیکن در نفت بماند. اگر کادرفنی نظرش برای رفتن بیرانوند به پرسپولیس مثبت باشد، من هم بدم نمی‌آید این اتفاق بیفتد و در این شرایط بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم. بیرانوند با اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت تماس گرفته و خواهش کرده که به پرسپولیس برود. این انتقال می‌تواند به لحاظ مالی هم به باشگاه نفت کمک کند.

مدیرعامل باشگاه نفت‌تهران درباره بحث پیوستن وحید امیری به پرسپولیس گفت: این بازیکن تحت هیچ شرایطی از تیم جدا نمی‌شود. با این شرایط باید همه بازیکنان جدا شوند و به تیم‌های دیگری بروند.

قنبرزاده در مورد اینکه پیام صادقیان درخواست جدایی از نفت کرده و قصد دارد به صبای قم برود، عنوان کرد: صادقیان نظراتی داشت که آن را به باشگاه انتقال داد. قبول کردیم که این بازیکن طی فرآیندی در نقل‌وانتقالات از نفت جدا شود. البته هنوز چیزی قطعی نشده و صادقیان باید با این فرآیند جدا شود. 4 باشگاه درخواست رسمی برای جذب صادقیان داشتند که طبق سیاست باشگاه نمی‌توانیم نام باشگاه‌های مورد نظر را اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان با جدایی صادقیان موافقت کرده است یا خیر، گفت: ان‌شاء‌الله که موافقت می‌کند.