دیدار مقام سعودی با مسئول عرب جبهه احواز!

پایگاه اینترنتی الوعی نیوز به نقل از یک شاهزاده سعودی مقیم لندن نوشت: محمد بن سلمان بطور محرمانه با محمد زین الدینی مسئول به اصطلاح جنبش ملی بلوچستان و محمد بشاری مسئول به اصطلاح «جبهه عرب آزادیبخش احواز(اهواز)» به طور جداگانه دیدار کرد. براساس این گزارش، در این دو دیدار محمد زین الدینی و محمد بشاری ضمن اعلام بیعت با ملک سلمان آمادگی خود را برای انجام عملیات علیه مراکز دولتی ایران اعلام کردند.

این گزارش می‌افزاید، محمد بن سلمان برای این دو گروه یک کمک مالی ویژه ثابت اختصاص داده و اعلام کرده که نسبت به ارائه چنین کمکی پایبند است.

عربستان سعودی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره از گروه‌های معاند و ضد انقلاب در ایران و خارج ایران که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند حمایت‌های زیادی کرده است.

حمایت از گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی و فتنه 88 (در اختیار گذاشتن مبالغ زیادی وجه نقد در اختیار م-هـ در لبنان توسط سعدالدین حریری نخست‌وزیر پیشین لبنان) بخش کوچکی از کمک‌های سعودی‌ها به گروه‌های ضد انقلاب در داخل و خارج می‌باشد.

یادآور می‌شود برخی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی از خاتمی گرفته تا عطاءالله مهاجرانی ضمن سفر به عربستان در مقاطع مختلف، به همکاری با رژیم مرتجع و جنایتکار آل‌سعود مبادرت کرده‌اند.