سردار سپاه: بهمن بوجود آمده سعودی را دفن می‎کند

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ نمر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیری که امروز آل سعود طی می‌کند دقیقا همان مسیری است که صدام در دهه‌های 60 و 70 هجری شمسی با حمله به ایران و اقدام روحانیون عالی مقام در عراق طی کرد.

وی افزود: صدام سرانجام با پهن کردن تجاوزات خارجی سرکوب‌های داخلی به عاقبت عبرت انگیزی دست یافت.

سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم سعودی در قبال آمریکا مانند یک پناه‌جوی سیاسی عمل می‌کند ابراز کرد: سیاست‌هایی که امروز آل سعود دنبال می‌کند مانند دومینوی فشار و بهمن سیاسی او را زیر آوار دفن خواهد کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در ادامه اظهارات خود تأکید کرد: طی یک سال گذشته حاکمان جدید عربستان چیزی جز بی‌کفایتی سیاسی، سوء مدیریت در حادثه مکه و منا و نیز تقویت جریانات تکفیری و تروریستی در عراق، سوریه و بلاد دیگر اسلامی ندیدیم.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود به تفرقه ‌های خونین دست می‌زند تصریح کرد: رژیم آل سعود گروه‌های تروریستی را تسلیح و شارژ ایدئولوژیک می‌کند و با حمایت و دادن هدف به آنها اقدام به تفرقه‌های خونین می‌کند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حملات کور و ددمنشانه آل سعود که شب و روز بر خانه‌های مردم یمن انجام می‌دهد و همچنین اقدام اخیر این رژیم در اعدام شیخ نمر، تصویر خشونت‌آمیزی از حکومت سعودی ایجاد کرده است.

فرماندهی کل سپاه پاسداران در ادامه اظهارات خود اظهار داشت: اقدام رژیم سعودی در کاهش قیمت نفت برای ضربه زدن به اقتصاد جمهوری اسلامی و در کنار آن قطع رابطه بی‌منطق و عجولانه با ایران و همچنین تحریک دنیای عرب جهت ایجاد یک شکاف بیشتر سیاسی میان جهان اسلام برای قطع رابطه با جمهوری اسلامی، همگی نشان دهنده این است که این رژیم از یک استراتژی فاقد منطق تبعیت می‌کند.

سردار سلامی در پایان با تأکید بر اینکه چشم‌اندازهای بسیار مبهمی پیش روی آل سعود است گفت: چنانچه آل سعود مسیر طی شده خود را اصلاح نکند، به زودی درسالهای آینده در معرض فروپاشی و زوال کامل قرار خواهد گرفت.