پوردستان: ارتش هم «شهرهای موشکی» دارد

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در هشتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت‌های عمرانی نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با استفاده از ظرفیت‌های پیشرفته مهندسی خود و با بهره‌گیری از متخصصان خود در حوزه مهندسی عمرانی، شهرهای موشکی را همچون همان شهرهایی که تصاویرشان در تلویزیون پخش شد، در جای جای کشور به‌عنوان مواضع دفاعی خود ایجاد کرده است و تجهیزات دفاعی خود را در آن‌ها نگاه می‌دارد.

 

وی با بیان اینکه فقط خط قرمزهایی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا تعیین شده است در این رابطه مدنظر قرار می‌گیرد، افزود: قطعا نیروهای مسلح بدنبال تسلیحات میکروبی و هسته‌ای نخواهند رفت.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد ضربه‌ای به ما وارد کند، مطمئنا ضربه متقابل از سوی نیروهای مسلح ما مهلک‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

 

امیر پوردستان تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور با توجه به دکترین دفاعی خود که مبتنی بر بازدارندگی است، از هر فرصت و ظرفیتی برای ارتقای توان دفاعی خود استفاده می‌کنند، و در این رابطه توجهی به مسئله برجام و پسابرجام ندارند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح عنوان کرد: نیروهای مسلح موظفند که در کنار فعالیت‌های امنیت‌بخش، در حوزه‌های دیگر همچون خدمات پزشکی نیز در خدمت مردم باشند.

 

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز این نیرو با ایجاد ده‌ها مرکز درمانی در سطح کشور افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد، گفت: امیدوایم این کنگره بستر مناسبی جهت ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم و خانواده نیروهای مسلح شود.