رسانه‌های مختلف با گرایش‌های فکری و سیاسی مختلف در یک نقطه مشترک هستند و آن تخریب عملکرد جمهوری‌اسلامی در ۳۷ سال اخیر است.

بانوان نیمی از جمعیت ایران را تشکیل می‌دهند، پس یکی از مهمترین جامعه هدف‌های رسانه‌های بیگانه و اپوزیسیون، دختران و زنان ایرانی است. این رسانه‌ها با روش‌های مختلف از جمله پرداختن به موضوع آزادی پوشش و آزادی حجاب تحت‌قالب «آزادی‌های یواشکی» و پرداختن به دیگر موضوعات نچندان مهم و اصلی، تلاش می‌کنند جمهوری‌اسلامی را به‌عنوان ظالم در حق زنان معرفی کنند.

این سیاه‌نمایی‌ها حتی به جایی می‌رسد که در یکی از برنامه‌های تلویزیون مارکسیستی «کانال جدید» (NCTV) یکی از مخاطبین بر روی خط می‌آید و برای ارائه سندی مبنی بر ظلم جمهوری‌اسلامی در حق زنان می‌گوید: “من خودم حبس کشیده هستم … در ایران اگر اسم زندان را «زندان» گذاشتند، برای ان بود که به زنان توهین کنند. چرا به آن نمی‌گویند «مَردان»؟ و چرا می‌گویند «زَندان»؟. جمهوری‌اسلامی این کار را کرد. قبل از انقلاب می‌گفتند حبس! الان به آن می‌گویند «زَندان»!”

این سخنان آنقدر مضحک بود که برخی از مخاطبین این شبکه تلویزیونی با حضور در صفحه فیسبوک این شبکه، نسبت به بیان این سخنان ابلهانه و خنده‌دار اعتراض کردند.