شگرد اصلاح طلبان برای مظلوم نمایی در گود انتخابات!

این طیف براساس برنامه‌ریزی اولیه به نیروهای خود دستور ثبت‌نام چند برابری را دادند تا آمار افراد ردصلاحیت‌ شده را بالا ببرند و از این شگرد برای مظلوم‌نمایی و ادعای انسداد سیاسی و عدم امکان رقابت استفاده کنند. آنها در عین حال روی مهره‌های سفید و کمتر سابقه‌دار حساب کرده‌اند تا پس از رد صلاحیت افراد سابقه‌دار و محکومان فتنه و مفسدان نشان‌دار، بتوانند ضمن مظلوم‌نمایی وارد گود انتخابات شوند.

به همین دلیل هم علی صوفی و محمود میرلوحی (رئیس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان تهران و قائم مقام وی) ضمن مصاحبه‌ای تصریح کردند که با وجود رد صلاحیت‌ها در رقابت‌های انتخاباتی حضور خواهند داشت. حسن رسولی نماینده عارف در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز به روزنامه شهروند گفت: اصلاح‌طلبان با وجود رد صلاحیت‌ها در انتخابات 7 اسفند حضور جدی خواهند داشت. زیباکلام نیز در مصاحبه با فرارو همین مضمون را عنوان کرده و تصریح نموده که حتی در صورت نبودن نامزد اصلاح‌طلب باید از افراد معقول معمولی و معتدل حمایت کرد و به آنها رأی داد.

یادآور می‌شود معمولا میزان مشارکت مردم در انتخابات گوناگون میان 60 تا 85 درصد در نوسان بوده و به همین دلیل اصلاح‌طلبان با وجود اصرار بر تحریم برخی انتخابات، هیچ بهره‌ای از آن نبرده‌اند.