ایتالیایی‌ها روحانی را از اوباما بیشتر تحویل گرفتند

شبکه سی ان ان گزارش داد: ایتالیایی‌ها حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را بیشتر از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا تحویل گرفتند و کاروانی متشکل از ۴۵ خودرو زرهی و هشت موتور سیکلت وی و هیئت همراه را تا کاخ ریاست جمهوری همراهی کردند. 

 
سی ان ان در گزارشی اعلام کرد: ایتالیایی‌ها، حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را بیشتر از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، تحویل گرفتند و کاروانی متشکل از ۴۵ خودرو زرهی و هشت موتور سیکلت وی و هیئت همراه را تا کاخ ریاست جمهوری همراهی کردند. 
 
باربی نادو، گزارشگر سی ان ان در رم، گفت شرکت‌های تولیدی ایتالیا در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی روبرو شده بودند و همکاری با ایران این شرکت‌ها را تقویت خواهد کرد. 
ایتالیایی‌ها هم برای استقبال از هیئت ایرانی سنگ تمام گذاشتند. 
کاروان استقبال کننده از رئیس جمهور روحانی و هیئت همراه را ۴۵ خودرو زرهی و هشت موتور سیکلت همراهی می‌کردند. این کاروان حتی از کاروان رئیس جمهور اوباما هم وقتی به رم سفر کرد بزرگ‌تر بود. 
 
رئیس جمهور روحانی نهار را در کاخ ریاست جمهوری مه‌مان بود. وی به همراه شش وزیر و ۱۲۰ بازرگان همراهش امشب شام را در رومن فارم صرف کردند که بسیار زیبا چراغانی و آذین بندی شده است. ایتالیایی‌ها هر آنچه را در چنته داشتند رو کردند. 
 
ایتالیا در میان کشورهای اروپایی بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران بوده و اخیرا نیز هیئت‌هایی را برای دیدار و گفتگو به این کشور اعزام کرده است. همه این تلاش‌ها برای بستن قراردادهای تجاری بیشتر صورت می‌گیرد. 
 
روحانی فردا پیش از دیدار با پاپ در واتیکان در گردهمایی تجاری شرکت خواهد کرد و قرار است چندین قرار داد هم در آن نشست امضا شود.