به گزارش افکار نیوز بنا بر اخبار شنیده شده حجه الاسلام و المسلمین احمد سالک سخنگوی جامعیت روحانیت مبارز تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات مجلس را گرفته است و از این رو تهران را شهر مد نظر خود قرار داده است.
از قبل هم اخبار ضد و نقیضی از حضور وی در عرصه انتخابات به گوش رسیده بود اما اکثرا پیش بینی ها به کاندیدا شدن وی از اصفهان حکایت داشت اما شنیده شده است که احمد سالک تمایل به نمایندگی مردم تهران را دارد.
این در حالی است که جامعتین استان اصفهان برای بستن لیست ۵ نفره خود در شهر اصفهان تا کنون ۲ نفر را انتخاب نموده اند و برای بررسی ۳ نفر دیگه بحثها هنوز ادامه دارد و از این رو اکثریت حاضرین در جبهه پیروان خط امام و رهبری بر روی احمد سالک هم نظر می باشند.
احمد سالک متولد ۱۳۲۵ از اصفهان می باشد
وی زندگی سیاسی را از دوران دبیرستان مصادف با ارتحال آیت الله العظمی بروجردی در کنار مبارزات پدردر قالب شبکه هائی تحت نظر مرحوم شهید مظلوم آیت الله بهشتی آغاز نمود.
در طول مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۵ تا ۶ بار توسط ساواک دستگیر شد.
پس از پيروزي انقلاب اسلامي در مسئوليت هاي مختلف مديريتي حضور داشته و فعالیت خود را از كميته دفاع شهري اصفهان شروع کرد. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اصفهان، فرمانده بسيج مستضعفين كل كشور، سه دوره نماینده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي، فرمانده كميته انقلاب اسلامي كشور، مسئول كميته بررسي مسائل عراق، مسئول دفتر حركتهاي اسلامي و مردمي وزارت خارجه، نمايندگي ولی فقیه در نيروي قدس سپاه ، نمايندگي ولي فقيه در سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه، دبير هيات عالي گزينش كشور، عضو شوراي مركزي و سخنگوی جامعه روحانيت مبارز و معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت از دیگر سوابق وی می باشد