گزارش واشنگتن پست از درخواست طلاق همسر «سعید عابدینی»

 روزنامه مطرح آمریکایی به پرونده «عجیب» درخواست طلاق همسر  «سعید عابدینی» چند روز پس از آزادی او از ایران در پی تبادل زندانیان پرداخت.

چند روز قبل بود که رسانه‌ها خبر دادند همسر کشیش آمریکایی که در ایران زندانی بود و در پی تبادل زندانیان آزاد شد، با درخواست طلاق به دادگاه رجوع کرد.

«نغمه عابدینی» همسر سعید عابدینی که سال‌ها انتظار آزادی وی از زندان و برگشت وی را کشیده بود و البته یک‌بار هم با خبرنگاران در خصوص انحرافات جنسی و اخلاقی همسرش سخن گفته بود، گویا با بازگشت «سعید عابدینی» به طلاق روی آورد.

حالا روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با عنوان «پرونده عجیب کشیش آزاد شده از ایران و اتهامات مطرح شده از سوی همسر او درباره آزار» به این قضیه پرداخته است.

در این گزارش تاکید شده که همسر عابدینی برای سال‌ها تلاش سختی برای آزادی او از زندان کرده و در همین راستا با اشخاص قدرتمند و پر نفوذی چون باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا و همچنین مارکو روبیو و تد کروز،‌دو نامزد و سناتور جمهوریخواه دیدار کرده است.

واشنگتن پست همچنین در گزارش خود نوشت :‌«نغمه(عابدینی) 26 ژانویه و 5 روز پس از آنکه شوهرش در طرح تبادل زندانیان آزاد شد، در شهر بویس درخواست قانونی برای جدا شدن را ارائه داد».

این روزنامه ادامه داد: «حالا در حالی که عابدینی‌ها جدا از هم زندگی می‌کنند، این تصمیم دادگاه است که درباره حضانت آنها بر فرزندانشان تصمیم می‌گیرد».

این رسانه پر تیراژ آمریکایی درباره علت درخواست طلاق نغمه عابدینی از همسرش اینطور نوشته است: «موضوع اتهامهایی درباره آزار جسمی، روحی و معنوی است که نغمه می‌گوید در بخش اعظم زندگی متاهلی‌اش با آن مواجه بود».

در ادامه این گزارش هم می‌خوانیم: «نغمه در مجموعه‌ای از ایمیل‌ها به طرفدارانش در ماه نوامبر دردسرهای ازدواجش را که در سال 2004 آغاز شد، فاش کرد که این موضوع البته بعدا علنی شد. او اخیرا به خاطر اینکه سال‌ها موضوع آزار(آزارهای همسرش به او) را مطرح نکرده بود، عذرخواهی کرد».