دونالد ترامپ گفت: در جریان توافق هسته ای با ایران ما 150 میلیارد دلار به آنها ( ایرانی ها) دادیم و در مقابل آن هیچ چیز دریافت نکردیم . در نهایت ما توانستیم زندانی هایمان را به کشور برگردانیم.

پرداخت 150 میلیارد دلار در مقابل آزادی 4 نفر

وی ادامه داد: فکر کنم این بزرگ ترین بهایی است که تاکنون برای آزادی چند نفر پرداخت شده است ، یعنی پرداخت 150 میلیارد دلار در مقابل آزادی 4 نفر. ما به آنها 150 میلیارد دلار پرداختیم که این کار اصلا نمی بایست اتفاق می افتاد. ما این زندانی هایمان را باید 3 سال یا 4 سال پیش به کشور بر می گرداندیم. ما باید به آنها( ایرانی ها) می گفتیم ما قبل از آغاز مذاکرات می خواهیم که زندانی هایمان به کشور برگردند، اگر ایرانی ها می گفتند نه ما باید خداحافظی می کردیم و میز مذاکره را ترک می کردیم تا در نهایت آنچه که ما از آنها می خواستیم انجام می دادند.

این نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرد: من مطمئنم در این صورت 1 یا 2 روز بیشتر طول نمی کشید که آنها به ما زنگ می زدند و می گفتند ما حاضریم زندانیان شما راآزاد کنیم. اگر مذاکره کنندگان ما قوی بودند ما فراتر از اینها را می توانستیم بدست بیاوریم.