حزب الله لبنان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان به همت حزب الله و با حضور «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، برگزار شد.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، جشن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور شماری از نمایندگان پارلمان، شیخ «محمد یزبک» رئیس شورای شرعی حزب الله، شماری از کشیشان طوایف مسیحی لبنان، «عمار الموسوی» مسئول ارتباطات بین‌المللی حزب الله و جمع کثیری از اهالی منطقه عصر رو گذشته (یکشنبه) در بعلبک برگزار شد.

محمد فتحعلی در این مراسم در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری فرزانه «سید علی خامنه‌ای» و دولت «حسن روحانی» همچنان بر عهد و پیمان امام خمینی (ره) هستیم و همه ملت‌های آزاده از جمله ملت‌‌های عربی و اسلامی منطقه را در دستاوردهای مبارک کشورمان شریک می‌دانیم.

وی محبت را پیام ایران به همه ملت‌ها به منظور تعمیق روابط برادرانه و انسانی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان طرفدار حق ملت‌های آزاد در زمینه دفاع از کرامت، عزت، آزادی، اصول و ارزش‌های مشروع خودشان است.

سفیر ایران در بیروت همچنین بر حق ملت‌های لبنان و فلسطین مقاومت و رویارویی با تهدید اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

وی ملت ایران را شایسته پیروزی و موفقیت خواند و با اشاره به مرام ضد استکباری ایرانیان، تاکید کرد که تهدیدهای قدرت‌های شرف و غرب هیچ گز ذره‌ای بر ایران اسلامی تاثیر نخواهد گذاشت.