پیام وزیر دفاع به مناسبت دریافت نشان ملی شجاعت

 سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت دریافت نشان ملی درجه یک شجاعت پیامی را خطاب به کارکنان وزارت دفاع صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یدالله فوق ایدیهم

برادران، خواهران، همکاران محترم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

با سلام و درود به ارواح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، در نوزدهمین روز از بهمن ماه سال 1394 در نشستی که به پاس صبر و پایداری خانواده معظم شهدای هسته‌ای و تلاش‌های 2.5 سال گذشته تیم مذاکره‌کننده برگزار شده بود، از دست منتخب ملت، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نشان ملی درجه یک شجاعت را دریافت نمودم.

این واقعه میمون و مبارک که با حفظ خطوط قرمز نظام و صیانت از حریم نیروهای مسلح و حراست از اقتدار دفاعی به ویژه حفظ و ارتقای توان موشکی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان رقم خورد، در اصل قدردانی از خیل همکاران مجاهدی است که تنها و تنها برای جلب رضایت الهی و تحقق مطالبات مقام معظم فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به صورت شبانه‌روزی و بدون هر گونه چشم‌داشت مادی برای عظمت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

یقیناً ذهنیت تاریخی ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه این برهه خاص از تاریخ انقلاب و نظام را فراموش نخواهد کرد آنچه از موفقیت، کسب شده، عنایت خاصه حضرت حق جل جلاله، توجهات ویژه حضرت‌حجت (عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری، حمایت، ایستادگی و مقاومت ملت عزیز و حضور فعال و دلسوزانه تمامی اقشار و طبقات گروه‌های سیاسی، صاحب‌نظران و... بود.

برای این نعمت بزرگ خدا را شاکرم و برای کلیه همکاران عزیزم در تمامی سطوح وزارت دفاع و نیروهای مسلح آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری را خواهانم و برای دولت خدمتگذار نیز ثبات قدم، استواری، ایستادگی و تأسی به رهبری نظام در تمامی حوزه‌های سیاسی، دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و به خصوص در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و اعمال سیاست خارجی عزت‌مندانه، حکیمانه و تأمین‌کننده مصلحت ملت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سرتیپ پاسدار حسین دهقان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح