تجمع دانشجویان در اعتراض به دعوت از خاتمی+تصاویر

 دانشجویان دانشگاه هرمزگان از ساعتی قبل در پی دعوت از محمدرضا خاتمی از عاملین اصلی فتنه 88 برای سخنرانی در این دانشگاه مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کردند.

به گفته دانشجویان دانشگاه هرمزگان، محمدرضا خاتمی از سران فتنه 88 به دعوت انجمن اسلامی قرار است روز شنبه اول اسفند برای سخنرانی به این دانشگاه برود.

حضور محمدرضا خاتمی برای اخذ مجوز در هیات نظارت بر دانشگاه مطرح می‌شود اما مسئول نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان با این موضوع مخالفت کرده اما این مسئله در هفته جاری با فشار استانداری در شورای تامین استان مطرح شده و مجوز حضور محمد رضا خاتمی بدون اطلاع هیات نظارت صادر شده است. 

بر اساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه هرمزگان در واکنش به این اقدام مسئولین دانشگاه صبح امروز مقابل دفتر ریاست دانشگاه تحصن کرده و خواستار لغو این سخنرانی در دانشگاه شدند.

این دانشجویان عنوان کردند تا زمانی که این سخنرانی در دانشگاه لغو نشود دست از تحصن دست برنمی‌دارند.

متن بیانیه دانشجویان دانشگاه هرمزگان به شرح زیر است:

بسم االه الرحمن رحیم

خیر الامور اوسطها

متاسفانه شاهد آن هستیم که این آیه ی شریفه بارها و بارها مورد سو استفاده سودجویان قرار گرفته و با استناد به آن راه ورود به دانشگاه را برای ضد انقلاب و فتنه گر هموار کرده اند. خیر الامور زمانی محقق می شود که با حق حرکت کنیم و نه بین حق و باطل، اما به لطف شورای نظارت دانشگاه هرمزگان هم اکنون دانشگاه ما جولانگاه ضد انقلاب شده است.

ای دانشجویان بصیر، ای دانشجویان آزادی خواه،  آگاه باشید که پای کسانی به دانشگاه باز خواهد شد که نه به ایران و نه به اسلام تعلق خاطر دارند بلکه قلاده دشمنان همیشگی این مرز و بوم بر گردناشن تاب می خورد.

تاریخ گواه ظلم هاییست که به اسلام و ایران وارد شده است.  هرگاه امت مسلمان، بصیرت به خرج داده و در صحنه حاضر شده است، گزند این تفکرِ  بی تفکر  به جامعه نرسیده و هرگاه سکوت کرده است  مردم تاوان داده اند. دانشجویان بیدار باشند.

متاسفانه خبر دار شدیم که ورود محمدرضا خاتمی با فشار های استانداری بوده است و عوامل دانشگاه ذلیلانه قبول کرده اند.

محمدرضا خاتمی جز ضد انقلاب و دستگیرشدگان فتنه 88 بوده و برای و طی برنامه ای  وارد دانشگاه خواهد شد و قطعا این ننگ بر پیشانی دانشگاه و دانشجویان انقلابی خواهد ماند.

قطعا تحصن ما تا محقق شدن خواسته های دانشجویان ادامه خواهد داشت.  

مطالبه های دانشجویان بدین شرح است :

1) لغو کامل برنامه ی خاتمی

2) عذر خواهی استاندار که استقلال دانشگاه را زیر سوال برده است

3) عذر خواهی شورای نظارت و رییس دانشگاه از دانشجویانی که هرگز نخواهند گذاشت تقدس دانشگاه بعنوان یک نهاد انقلابی پایمال شود

دانشجویان انقلابی دانشگاه هرمزگان