مردم به تمام لیست رای دهند/ اگر نامزدها را نمی شناسیم به معتمدین اعتماد کنیم

گروه سیاسی- حجت الاسلام ابوترابی در گفت و گو با افکارخبر در پاسخ به این سوال که چرا باید به لیست 30 نفره رای داد اظهار داشت: در انتخابات باید با حضور گسترده و موثر و امکان انتخاب افراد شایسته و شکل گیری مجلس کارآمد را فراهم آورد.

به گزارش افکارخبر، وی افزود: به هر میزان که نمایندگان محترم مردم از پشتوانه رای بیشتری برخوردار باشند موجب افزایش اقتذار مجلس خواهد شد.

نایب رئیس مجلس بیان داشت: برادران و خواهران محترمی که کنار صندوق رای قرار می گیرند شایسته است به تمامی تعداد نامزدی که در هر استان و در تهران در مجلس نیاز است رای دهند .

ابوترابی تصریح کرد: مردم اگر افرادی را می شناسند با شناخت شخصی خود که بر اساس دانش و اطلاعات رای دهند اما چنانچه افرادی را نمی شناسند با اعتماد به کسانی که آنها را صالح و شایسته می دانند با توجه به نظر و انتخاب آنها،آن افراد را انتخاب کرده و به تمام افرادی که نیاز است و در لیست هستند رای دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به اینکه چگونه آقای هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت برای خبرگان قرار گرفت و با توجه به اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وی را در لیست قرار نداده بود،آیا قرار گرفتن نام آقای هاشمی با نظر شورای مرکزی جامعه روحانیت بود گفت: جامعه روحانیت بر اساس تصمیم شورای مرکزی اش تصمیم گیری می کند و با رای شورای مرکزی آقای هاشمی در لیست قرار گرفت.