ایشان در بخشی از سخنانشان فرمودند:”رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی میخواست تصمیم مهمّی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا میکرد و از او میپرسید که این کار را بکنم یا نکنم. انگلیس‌ها یک روزی این‌جور در امور کشور دخالت میکردند؛ بعد هم آمریکایی‌ها، یک مدّتی هم هر دو؛ امروز این دستها قطع شده است؛ امروز جلوی این دخالتها گرفته شده است به برکت انقلاب، به برکت بیداری مردم؛ دلشان تنگ شده، حالا از راه رادیو به مردم دارند دستور میدهند به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید.”

اشاره رهبر انقلاب به روندیست که در راستای انتخابات آتی مجلس و خبرگان از ماه ها پیش تلویزیون و رادیو رسانه های وابسته به بی بی سی فارسی در پیش گرفته و در ابتدا از ماه ها پیش به تخریب و هجمه به شورای نگهبان می پرداخت تا اینکه بعد از رد صلاحیت ها این روند را تشدید نمود تا اینکه در راستای حمایت از برخی افراد در مجلس خبرگان اخیرا این شبکه با اقدامی هماهنگ با سایت های دیگر ضد انقلاب از مردم تهران و چند شهر دیگر خواسته به برخی از افراد که در این مجلس هم اکنون حضور دارند دیگر رای ندهند و در عوض به لیست مشخص ارائه شده از طرف یک نفر رای بدهند .

به عنوان مثال چند روز پیش اکبر گنجی که در آمریکا ساکن است در مقاله ای گفته بود  هدف اصلی در تهران باید حذف سه نفر باشد یعنی آیت الله جنتی، یزدی و مصباح یزدی و در خراسان، حذف آیت الله علم الهدی و مهدی سعیدی، در مازندران حذف صادق لاریجانی، در کرمان احمد خاتمی.تحلیل این افراد و همچنین تجدید نظر طلبانی که در رسانه های بیگانه مشغول وطن فروشی هستند در این زمان این است که برغم رد صلاحیت های گسترده در خبرگان باز هم می توان اقلیتی تاثیر گذار در  مجلس خبرگان  تعیین نمود .

همچنین در اقدامی جالب در بی بی سی فارسی حسین باستانی تحلیلگر ارشد این شبکه در یک تحلیل ساده آماری بر اساس تعداد رای دهندگان تهرانی به این نتیجه رسیده که اگر ۴۰ درصد از طرفداران رئیس جمهور فعلی در تهران به فهرست مشترک هاشمی و روحانی رای بدهند که در آن فهرست نام این سه تن وجود ندارد آنگاه این سه نفر با قرار گرفتن در جایگاه ۱۷،۱۸،۱۹ در تهران عملا از راه یابی به مجلس خبرگان باز می مانند .این دقیقا همان چیزی است که ضد انقلاب در روز های باقی مانده تا انتخابات آن را هم جهت با اهداف خود برای تسخیر مجلس خبرگان می دانند .

تلویزیون بی بی سی سال هاست در اصل نقش ترمینال تجمیع ضدانقلاب را بازی کرده و مسئولیت ایجاد پروژه اپوزیسیون واحد برانداز علیه نظام اسلامی را بر عهده گرفته است. جلسه ضد ایرانی در سرویس اطلاعات خارجی انگلیس وجود ندارد که نماینده بی بی سی در آن حاضر  نباشد. تنها مشکل بی بی سی در طول همه این سالها نداشتن ارتباط با محیط داخلی ایران بود که ظاهرا به لطف دولت اعتدال آن هم تا حدود زیادی حل شده است.