اصولگرایان پیروز انتخابات هستند/ اقبال مردمی به کاندیداهای اصولگرا

گروه سیاسی-فاطمه رهبر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با بیان اینکه شور و نشاط خوبی برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند برگزار شده، گفت: گرایش مردم به کاندیداهای اصولگرایان بیش از دیگران است و در واقع شانش پیروزی با داوطلبان این تشکل از همه بیشتر است.

 

وی با اشاره به دلایل گرایش مردم به اصولگرایان گفت: سابقه اصولگرایان در نظام و نزد مردم، درخشان و خوب بوده و هر وقت اصولگرایان بر مسند امور بودند، کشور از آرامش برخوردار بوده و مردم نیز در آسایش بودند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ولایت مداری، اعتقاد به امام راحل و وفاداری به نظام را از دیگر شاخص هایی برشمرد که سبب اقبال مردمی به اصولگرایان شد و افزود: در ایام فتنه در سال 88 اصولگرایان پای نظام و انقلاب ایستادند و به دفاع از آرمانهای انقلاب و شهدا پرداختند.

رهبر برنامه های اصولگرایان را یکی دیگر از دلایل اقبال مردمی ذکر کرد و گفت: خروج از رکود، تسهیل ازدواج جوانان، بهبود وضعیت معیشتی مردم، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از مهمترین برنامه های اصولگرایان است که در گذشته هم شاهد حرکت اصولگرایان در این مسیر و رویکردها بودیم.

وی تاکید کرد: مجلس دهم مجلس خواهد بود که در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و رونق کسب و کار ملت گامهای اساسی بر می دارد و انشاله با رای مردم و انتخاب نمایندگان اصلح و متخصص تحولات خوبی در جهت رفع مشکلات خواهیم بود.

کاندیدای تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصولگرایان همواره در پی تحقق فرمایشات امام راحل، توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، پیاده سازی برنامه های توسعه و تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله بوده و هستند و این را مردم شاهدند.

رهبر تخصص، تعهد، تسلط بر امور جامعه، آشنایی با درد و مشکلات مردم، رعایت اخلاق و پرهیز از تهمت و تخریب را از دیگر ویژگیهای نامزدهای اصولگرایان برشمرد و از مردم خواست تا برای تشکیل مجلس قوی، به نامزدهای اصولگرایان رای دهند.

وی تاکید کرد: در شهرهایی که چند نماینده دارند، مردم حتما به لیست کامل اصولگرایان رای دهند و در حوزه انتخابیه تهران نیز مردم 30 نماینده انتخاب خواهند کرد که لیست اتئلاف اصولگرایان بهترین و کارآمدترین لیست است.