آیا تقدیر از کارگران نشان دهنده فعالیت انتخاباتی نیست؟!

لطف الله فروزنده اظهار داشت: من از روحانی و وزیر علوم سوال می‌کنم شما که ادعای آزادی دارید چرا اجازه نمی‌دهید مناظره در دانشگاه‌ها برگزار شود. من دیروز رفتم دانشگاه امیرکبیر که با آقای حضرتی مناظره کنیم که به ما سالن ندادند ما در کنار سالن انتظار جلسه با دانشجویان برگزار کردیم.

 

لطف الله فروزنده افزود: حقیقت این است که امروز مهمترین مشکل مردم مشکل معیشتی است دولت باید تمام توان خودش را صرف حل مشکلات اقتصادی بویژه بیکاری بکند.ما شاهد این هستیم که مسئولین اجرایی به جای اینکه دنبال حل مسائل کشور باشند در انتخابات به نفع یک جریان فعال شدند.

وی یادآور شد: ما چند روز قبل همایش کارگران و تقدیر از کارگران نمونه را توسط وزارت تعاون داشتیم . این کار خوب است اما یادمان نرفته روز کارگر 11 اردیبهشت ماه است.آیا  تقدیر از کارگران در این ایام نشان دهنده یک فعالیت انتخاباتی از سوی دولت نیست؟!

فروزنده اظهار داشت: نکته دوم سازمان مدیریت فوق‌العاده شغل برخی ازکارکنان را افزایش داده ، این اشکالی ندارد، باید به داد کارمندان و حقوق بگیران رسید.اما چرا در این ایام؟! شما دو سال گذشته فوق‌العاده مدیران را 50 درصد افزایش دادید و برای کارمندان کاری نکردید؛ حالا که انتخابات شده به فکر کارمندان افتاده اید؟! مردم هوشمند اجازه نمی‌دهند کسانی از امکانات دولتی استفاده کنند برای اینکه رای‌شان را بگیرند.شائبه فعالیت‌های انتخاباتی دولت با پرداخت‌های جدید مالی افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: من از آقای روحانی و وزیر علوم سوال می‌کنم، شما که ادعای آزادی دارید، چرا اجازه نمی‌دهید مناظره در دانشگاه‌ها برگزار شود؟!من دیروز دانشگاه امیرکبیر رفتم که با آقای حضرتی مناظره کنیم که به ما سالن ندادند! ما در کنار سالن انتظار جلسه با دانشجویان را برگزار کردیم!!! چرا اجازه نمی‌دهید افراد بیایند و واقعیت‌ها را برای دانشجویان بگویند؟! بگویند که کشور در رکود است. بگویند که جریان فساد فعال شده و لیست داده است! بگویند لیستی داده که مورد حمایت انگلیس است.بگویند که آمریکا، انگلیس و اصلاحات آمریکایی و فتنه‌گران دنبال یک مجلس اشرافی هستند. بگویند اشرافیون بنا دارند مجلس را بگیرند تا کشور را بدبخت کنند؟!بگویند چرا انگلیس ناراحت است که شخصیت‌های بزرگی مثل آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح یزدی و آیت‌الله موحدی کرمانی وارد خبرگان شوند؟!دانشجوبان باید بدانند دشمن به دنبال نفوذ است و افراد نفوذ‌پذیر با حمایت جبهه موسوم اعتدال و اصلاحات دنبال گرفتن مجلس هستند.

لطف الله فروزنده در پایان گفت: دانشجویان خودشان مطالبه کنند. دانشجویان بر سر رئیس جمهور و وزیر علوم فریاد بزنند این فضای بسته دانشگاه را بشکنند.مگر دانستن حق دانشجویان نیست؟!