اکثریت مجلس دهم با اصولگرایان خواهد بود

گروه سیاسی-مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به شور و نشاط انتخاباتی گفت: انشاله در هفتم اسفند، شاهد حضور با شکوه مردم در انتخابات خواهیم بود و نامزدهای اصلح از سوی مردم انتخاب خواهند شد.

 

وی ولایتمداری، قانونمداری، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و ادامه راه شهدا را از ویژگی های نامزدهای اصلح ذکر کرد و افزود: هر کاندیدایی که برنامه داشته باشد، مشکلات مردم را به خوبی بشناسد، در حد توان به مردم وعده بدهد و از دروغ و تخریب پرهیز کند، او یک نامزد اصلح خواهد بود.

 

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم گفت: از آنجا که تعداد کاندیداهای اصولگرا زیاد است، شانس آنها برای پیروزی بیشتر است و اکثریت مجلس دهم هم با اصولگرایان خواهد بود.

لاهوتی در عین حال گفت: اقلیت مجلس دهم، یک اقلیت قوی خواهد بود و هماهند مجلس هشتم شاهد یک اقلیت قوی در مجلس دهم خواهیم بود.

وی افزود: حضور سلایق متفاوت در مجلس دهم باعث ایجاد مجلس قوی خواهد شد و مجلس آینده با مجلس همه دوره ها متفاوت خواهد بود.

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: بعد از انتخابات همه مردم، کاندیداها و رقبای آنها باید حضور گسترده مردم در انتخابات را جشن بگیرند و بدانند که رای تک تک مردم، رای به جمهوری اسلامی بوده و همه پیروز آن بودند گرچه برخی رای نمی آورند و از راهیابی به مجلس باز می مانند.