از دولت روحانی هم انتقاد می‌کنیم چه برسد به بی‌بی‌سی

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در پاسخ به سئوالی درباره حمایت رسانه‌های رژیم سلطنتی انگلیس «بی‌بی‌سی» از لیست اصلاح‌طلبان گفت: غلط می‌کنند بیگانگان از اصلاح‌طلبان حمایت کنند. 16 نفر از لیست 30 نفره ما ایثارگر هستند؛ آیا این‌ها وابسته به خارجی‌ها هستند. ما هویت مستقلی داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از رسانه‌های انگلیسی همچون «بی‌بی‌سی» که از شما حمایت کردند اعلام برائت نمی‌کنید، گفت: ما حتی از این دولت هم اشکالی ببینیم، انتقاد می‌کنیم چه برسد به «بی‌بی‌سی».

کواکبیان در پاسخ به اینکه با توجه به سابقه بد اصلاح‌طلبان در مجلس ششم چه تضمینی وجود دارد که در صورت پیروزی در انتخابات آینده آن اتفاقات تکرار نشود، اظهارکرد: ما خودمان [از وقوع چنین اتفاقاتی] مراقبت خواهیم کرد؛ بستگی دارد که اکثریت مجلس چه جهت‌گیری داشته باشد، شرایط خیلی فرق کرده است. الان کدام یک از این کاندیداها مثلا حرف‌های افراطی و تند می‌زنند. شرایط اجتماعی دیگر متحول شده است و اجازه نخواهد داد مجلس ششم تکرار شود.

وی تاکید کرد: الان شما لیست اصلاح‌طلبان را ببیند، متوجه می‌شوید که افراد تند رد صلاحیت شدند.

دبیرکل حزب مردم سالاری و عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم در واکنش به سئوالی مبنی بر اینکه هم‌اکنون برخی از اصلاح‌طلبان عضو ائتلاف شما همچون جلودارزاده از اتفاقات مجلس ششم حمایت می‌کنند، پاسخ نداد.