سیاستمداران از واژه "افراطی و تندرو" استفاده نکنند

سیدکمال‌ا‌لدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره استفاده دشمنان و برخی شخصیت‌ها و رسانه‌های داخلی از کلید واژه‌های "افراطی و تندرو و میانه‌رو" اظهار داشت: خط‌کشی‌هایی که برخی رسانه‌ها و لیبرال مسلک‌ها درباره استفاده از کلید واژهای "افراطی و تندرو و میانه‌رو" مطرح می‌کنند، در نظریات امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نمی‌گنجد، چرا که راه اسلام "اعتدال" است و در اسلام تندروی و کندروی و افراط و تفریط جایی ندارد.

وی ادامه داد: خط‌کشی‌های مرسومی که رسانه‌های غربی و به تبعیت از آنها برخی سیاست‌مداران ایرانی به کار می‌برند، معیار منطقی ندارد و آنها از این برچسب‌ها برای مقاصد خود استفاده می‌کنند تا به افرادی که مصمم‌تر و در خط و گفتمان انقلاب و رهبری هستند، به عنوان تندرو و افراطی و رادیکال برچسب بزنند و با تبلیغات و سیاه‌نمایی آنها را بکوبند و رد کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: در ادبیات امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، اسلام ناب محمدی(ص) وجود دارد و در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جاری است.

سجادی با تأکید بر اینکه خط‌کشی تندرو و میانه‌رو رسمیت ندارد، گفت: خط‌کشی تندرو و میانه‌رو سوءاستفاده از قدرت کلمات است.

وی درباره پیامک‌ رئیس‌جمهور در مورد انتخابات افزود: متأسفانه برخی پیامک‌ها که در سراسر کشور پخش شده، جهت‌گیری خاصی را نشان می‌دهد؛ در این پیامک‌ها از کلماتی مانند "امید" سوءاستفاده و تکرار می‌شود و به کار بردن نام لیست‌های انتخاباتی در پیامک‌ها سوءاستفاده از کلمات و بهره‌برداری از قدرت کلمات است که در این انتخابات شاهد هستیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: وقتی کلمه‌ای مانند "تندرو و امید" دائماً تکرار می‌شود، مورد بهره‌برداری تبلیغاتی قرار می گیرد و متأسفانه در این انتخابات به وفور شاهد این اقدامات هستیم و از کلمه "امید" سوءاستفاده می‌شود.

سجادی ضمن توصیه به مسئولان کشور تأکید کرد: رئیس‌جمهور و سیاست‌مداران از واژه‌های "افراطی و تندرو" استفاده نکنند، بلکه باید در مقابل استفاده از این کلمات هوشیار باشند و از برخی کلمات که به صورت کلید واژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پرهیز کنند و سخنرانی‌هایی که می‌کنند به گونه‌ای نباشد که جناح و گروهی سوءاستفاده کنند.