سردار رسول سنایی راد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: مردم وظیفه شناس و انقلابی ما به نقش و تکلیفی که دارند، متعهد و پایبند هستند؛ همانطور که در هوای سرد 22 بهمن ماه شاهد حضور این مردم بودیم و شعارهای انقلابی آنها نشان گر روحیه بالای انقلابی بود، در انتخابات نیز صحنه های باشکوهی را خلق کردند.

وی ادامه داد: مردم همواره وظیفه خود را خوب انجام می دهند و نمایندگان منتخب این مردم باید قدرشناس این حضور باشند. روز بعد از انتخابات باید روز کار به نفع مردم باشد و ان شاءالله این طور خواهد بود.

سردار سنایی راد با بیان اینکه باید قدرشناس مردم باشیم، افزود: با وجود فضای مسمومی که بیگانگان فراهم کرده بودند، مردم به وظیفه خود عمل کرده و به تمام جوسازی ها بی اعتنایی کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران حضور مردم را نشان دهنده مقبولیت نظام سیاسی برشمرد و گفت: شرکت برخی از چهره های متفاوت نشان دهنده تعهد آنها به آینده کشور و اقتدار ملی است؛ مردم ایران دارای بلوغی سیاسی هستند که برخی از گله‌مندی های سیاسی خود را در صحنه های سرنوشت ساز مثل انتخابات لحاظ نمی کنند.

وی پیام منطقه ای و فرامنطقه ای حضور مردم در انتخابات را انسجام و اتحاد ملی ملت ایران دانست و اظهار داشت: این ملت برای حفظ موجودیت کشور، نظام و دفاع از داشته های خود همیشه خوب عمل خواهد کرد. رای مردم بسیار باشکوه است و امروز شاهد به ثبت رسیدن آن بودیم.

سنایی راد ادامه داد: در حالی که در کشور ما هیچ الزام قانونی برای مشارکت مردم در انتخابات وجود ندارد، شاهد حضور آنها از ابتدایی‌ترین ساعات انتخابات هستیم که این نشاندهنده دموکراسی در ایران است.