تکلیف نمایندگان ۷ شهر دیگر نیز روشن شد

اطلاعیه شماره ۴۹ سناد انتخابات کشور صادر شد. در این اطلاعیه رأی نهایی حوزه های انتخابیه لنجان، خواف و رشتخوار، صومعه‌سرا، مراغه و عجب‌شیر، خمینی‌شهر، لارستان و ملایر اعلام شد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱- در حوزه انتخابیه لنجان آقای محسن کوه‌کن‌ریزی از مجموع ۱۱۳۸۱۹ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۳۸۱۷۷ رأی به مجلس راه یافت.

۲- در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار آقای محمود نگهبان سلامی از مجموع ۱۱۳۳۵۷ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۴۴۳۷۹ رأی به مجلس راه یافت.

۳- در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا آقای سیدکاظم دلخوش اباتری از مجموع ۸۳۰۴۵ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۳۵۹۰۶ رأی مأخوذه به مجلس دهم راه پیدا کرد.

۴- در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر از مجموع ۱۴۲۰۵۵ آراء صحیح مأخوذه آقای مهدی دواتگری با کسب ۲۹۰۶۶ رأی و محمدعلی حسین‌زاده با کسب ۲۶۵۱۲ رأی به مرحله دوم راه یافتند.

۵- در حوزه انتخابیه خمینی‌شهر آقای سیدمحمدجواد ابطحی از مجموع ۱۰۵۷۷۱ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۴۵۵۱۴ رأی به مجلس آینده راه یافت.

۶- در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش آقای جمشید جعفرپور از مجموع ۱۱۳۷۱۶ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۳۸۷۶۶ رأی به مجلس دهم یافت.

۷- در حوزه انتخابیه ملایر آقای محمد کاظمی از مجموع ۱۳۳۵۸۲ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۴۵۲۸۲ رأی به مجلس راه یافت و آقایان احمد آزادی‌خواه با کسب ۲۹۸۷۲ رأی و علیرضا امامی با کسب ۲۱۰۳۲ رأی به مرحله دوم راه یافتند.

این افراد موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آراء صحیح در حوزه انتخابیه شدند.

به گزارش مهر، اسامی که از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شده است، با کسب اکثریت حداقل یک‌چهارم آراء صحیح در حوزه انتخابیه به مجلس دهم راه یافتند.