نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس

 نصرت‌الله لطفی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات در استان قم با سلامت کامل برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در این انتخابات شاهد تخلف تأثیرگذار در سرنوشت انتخابات نبودیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با بیان اینکه محاسبه آرا با دقت بالا انجام شده و با نرم افزار سراسری آمار مطابق است، افزود: مشارکت مردم در این انتخابات بیش از 60 درصد بوده که از این بابت خدا را شاکریم.

وی با اشاره به اینکه تفاوت فاحشی میان منتخبان و سایر کاندیداهای انتخابات در قم وجود دارد، گفت: بر اساس آمار مأخوذه نفر اول انتخابات مجلس در قم موفق به اخذ 59 درصد آرا، نفر دوم 43 درصد و نفر سوم 37 درصد آرا را کسب کردند.

لطفی با بیان اینکه نفر چهارم انتخابات مجلس در قم توانسته 30 درصد آرا را کسب کنند،گفت: احمد امیرآبادی، علی اردشیر لاریجانی و مجتبی ذوالنوری منتخبان مردم قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با اشاره به نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قم گفت: آیت الله محمد مؤمن با کسب 70 درصد آرا به‌ عنوان نماینده مردم قم در این مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.