اعلام برائت دو نماینده از مصادره‌گرایی مدعیان اصلاح‌طلبی!

سیدعلاءالدین خادم از حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا با انتشار بیانیه‌ای اعتراضی نوشت: با نهایت خضوع و خشوع خداوند بزرگ را شکرگزارم که الطاف کریمانه خود را در لبیک به ندای رهبری، مشمول حال مردم شریف و شهیدپرور شهرستان سپیدان نمود تا بتوانند در هفتم اسفند حماسه ارزشمندی را در تاریخ خویش ثبت نمایند. اینجانب مراتب تقدیر و سپاس خود را نثار این مردم بزرگ اعم از خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، و همه اقشار مختلف شهری و روستایی که پیوند عمیقی در صداقت و راستی دارند، می‌نمایم.

براساس تعهدی که نسبت به ارزشهای انقلاب اسلامی و راه امام(ره) و حفاظت از قانون اساسی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دارم نیت خدمت خالصانه به مردم عزیز را سر لوحه کار خود قرار داده‌ام و از ابتدای ورود به عرصه انتخابات فعالیت خود را بصورت مستقل آغاز نموده و در این راه از یاری خداوند متعال و حمایت اهل بیت‌ علیهم السلام و همت و کفایت مردم بزرگوار بهره‌مند بوده‌ام و وامدار هیچ‌کس یا گروه  سیاسی نیستم و بار دیگر اعلام می‌دارم که قدردان محبت و شایستگی‌های شما مردم عزیز خواهم بود. امید است بتوانم گوشه‌ای از مشکلات شهرستان را در حد توان مرتفع نموده و رضایت حضرت حق و مردم شهرستان را فراهم سازم.

همچنین دکترمحمدجواد جمالی نماینده منتخب مردم شهرستان فسا در بیانیه‌ای تصریح کرد: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود بر روح مطهر امام و شهدای گرانمایه اسلام اینجانب دکتر محمدجواد جمالی نماینده منتخب شهرستان فسا در مجلس دهم سرباز و پیرو ولایت مقام معظم رهبری و معتقد به تفکر اصول‌گرایی هستم متاسفانه در حرکتی غیراخلاقی نام بنده را در لیست‌های مختلفی قرار دادند بنده صراحتا اعلام کرده و می‌کنم عضو هیچ گروه و حزب نبوده و نیستم و تفکری بجز تفکر اصول‌گرایی ندارم.