منتخبین مجلس دهم به رأیی که آورده‌اند غره نشوند

بهروز نعمتی منتخب مردم تهران در مجلس دهم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ملت ایران با حضور چشمگیر خود در انتخابات دشمنان نظام را غافلگیر کردند و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری حماسه دیگر را رقم زدند.

وی افزود: این حضور پرشور مردم در انتخابات یک سرمایه برای کشور و نظام به شمار می‌رود و قطعاً به ارتقای امنیت و حل مشکلات کشور کمک می‌کند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم، اظهار داشت: نامزدهایی که در انتخابات اخیر رأی آوردند غره نشوند و بدانند که این لطف مردم بوده که به ما اعتماد کردند و کسانی هم که تا دیروز رقیب انتخاباتی ما بودند قطعاً از این پس دوست و رفیق ما خواهند بود.

نعمتی خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه در جمهوری اسلامی ایران مستقل از یکدیگر هستند و مجلس دهم در هر جا که فکر کند باید به دولت کمک کند، کمک خواهد کرد و هر جا که نقد و ایرادی باشد آن را مطرح و کار نظارت خود را نیز با دقت انجام خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای دشمنان نظام، گفت: دشمن همیشه با ما دشمنی خود را داشته و نباید از دشمن انتظاری غیر از این داشت و دشمنان همواره تلاش داشته است تا بین قوای سه‌گانه در جمهوری اسلامی اختلاف بیندازند.