ماجرای "قاضی پور" و وصله ای که به اصولگرایی نمی چسبد!

گروه سیاسی-ماجرای نماینده پرشور مردم ارومیه و در مجلس نهم و منتخبشان در مجلس دهم را لابد تا این لحظه بیشتر مردم شنیده اند. آنان که به زمان آذری تسلط دارند و آنان که ترجمه های مطمئن از اظهارات وی را خوانده اند می توانند تایید کنند آنچه نادر قاضی پور در آن جمع انتخاباتی بر زبان آورده نه تنها قابل توجیه نیست بلکه با آب زمزم هم از دامن این نماینده منتخب ملت پاک نمی شود.

به گزارش افکارخبر،در نخستین ساعات پس از انتشار گسترده اظهارات توهین آمیز آقای قاضی پور شبکه های مجازی و رسانه های اصلاح طلب تلاش گسترده ای انجام دادند تا با انتساب آقای قاضی پور به جریان مومن و حزب اللهی خط تخریب جدیدی علیه جبهه انقلاب اسلامی بگشایند اما زهی خیال باطل.

نادر قاضی پور نماینده و سیاستمداری محلی است که بنا به موضع گیری های پیشینش در انتخابات گذشته سرو سری با جریان اصولگرا پیدا کرده و می تواند با وزش اندکی نسیمی به جریان مقابل گرایش پیدا کند چنانکه در موارد دیگر نیز چنین شده. اما معیار اصولگرایی به فرموده مقام عظمای ولایت بیش و پیش از هر چیز پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب است.

انقلاب اسلامی تحولی در ساختارهای اخلاقی جامعه ایران بوده و رهروان انقلاب نیز نمی توانند به بهانه های موسمی از این رسالت دشوار شانه خالی کنند. اظهارات نادر قاضی پور توهین مستقیم به زنان و بانوان مجلس نشین هم بوده. ایشان در یک مورد تنها از زنان ارومیه عذرخواهی کرده و صراحتا گفته است که از مواضعش عقب نشینی نمی کند هرچند در خبر دیگری هم که منتشر شده از حجت الاسلام علیخانی هم عذر خواهی کرده اما رقبای اصلاح طلب که در این دو روز عرصه را برای تاخت و تاز به جریان اصولگرایی مناسب دیدند نباید فراموش کنند ملاک برای اصولگرایان پایبندی به اصول است.

رفتار غلامعلی حداد عادل و احمد توکلی پس از شکست در انتخابات تهران نمونه روشنی از سعه صدر در جریانی است که همواره با موج تخریب ها و توهین ها مواجه بوده و مظلومانه از ارزش های انقلابی دفاع کرده است.